خبرهای داغ:

از بازدید موزه عبرت تا برپایی مسابقه عکس در روز 22 بهمن در سرخه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه از برگزاری مسابقه عکس کودکان و نوجوانان با بادکنک در روز 22 بهمن و بازدید بسیجیان از موزه عبرت استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۰۸۶۰
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های متنوعی به همت پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی در شهرستان سرخه برگزار شد.

محمدرضا جلال فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در خصوص برنامه ها در دست اجرا در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: پویش تغییر پروفایل ها در آستانه  ٢٢ بهمن سالروز استقلال آزادی و پیروزی انقلاب اسلامی ایران برپا و حلقه های صالحین شهید محمدتقی فیض و شهید علیرضا ابراهیمی با محتوای دستاوردهای انقلاب در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

او با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی و بازدید نمازگزاران مسجد امام حسن مجتبی (ع) از این نمایشگاه افزود: کلاس سواد رسانه ای (فضای مجازی) با موضوع فیک نیوز نیز در مسجد بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) اضافه کرد: پخش فیلم برای بسیجیان و نمازگزاران مجمع و برگزاری حلقه صالحین کتاب خوانی نوجوانان در مسجد ولی عصر (عج) از دیگر برنامه های اجرایی در طول دهه بوده است.

جلال با اشاره به برگزاری گشت های محله محور بسیج در محله گفت: براساس برنامه های ابلاغی گشت محله محور بسیج به صورت مداوم در پایگاه برپا و همزمان با دهه فرخنده فجر برنامه ایست و بازرسی توسط بسیجیان در مبادی ورودی شهر از ساعت ۲۱:۳۰ الی ۲۳ اجرا شد.

او یادآور شد: همچنین همزمان با روز بیست دوم بهمن ماه مسابقه عکس با بادکنک ویژه شهر سرخه با مشارکت بسیجیان برگزار می شود. علاقه مندان می توانند با تهیه بادکنک و شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن در این مسابقه شرکت و یک عکس از فرزندان خود با بادکنک گرفته و برای ما ارسال کنند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) اضافه کرد: این مسابقه ویژه نونهالان و نوجوانان شهر برگزار و در پایان به تعدادی از شرکت کنندگان هدایایی اهدا و به برترین عکس جوايز ارزنده ای داده خواهد شد.

جلال بیان داشت: همچنین در طول دهه بازدید از نمایشگاه موزه عبرت در سمنان انجام و مسابقه ورزش پر نشاط فوتسال در سالن ورزشی امام خمینی (ره) سرخه با استقبال خوب بسیجیان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها