حجت‌الاسلام ناصر ‌:

راهپیمایی ۲۲ بهمن با رویکرد مردمی برگزار می‌شود / مردم با حضور حماسی و پرشور خود بار دیگر دشمن را ناامید خواهند کرد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با رویکرد مردمی برگزار خواهد شد، گفت:مردم بار دیگر با حضور حماسی و پرشور خود دشمن را ناامید و تمام فتنه های آن ها را خنثی خواهند کرد.
کد خبر: ۹۴۹۱۰۰۳
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷

راهپیمایی ۲۲ بهمن با رویکرد مردمی برگزار می‌شود / مردم با حضور حماسی و پرشور خود بار دیگر دشمن را ناامید خواهند کرد

حجت الاسلام علی ناصر در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت:ازابتدا پیروزی انقلاب کسی تصور نمی‌کرد قیامی که توسط رهبر انقلاب کبیر امام راحل (ره) و مردم ولایی شکل گرفته است به نتیجه برسد و تداوم پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه در زمان پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس تمام ابر قدرت ها‌ی جهان در مقابل ایران ایستادند، اما این اراده پولادین ملت ایران تمام نقشه‌های آن‌ها را خنثی کرد و دشمن از این ملت شکست خورد، گفت:از همان ابتدا انقلاب تا به امروز دشمن سعی در نابودی این نظام دارد در حالی که مردم ولایی و شهیدپرور ایران پشت این نظام ایستاده اند.

حجت‌الاسلام ناصر با بیان اینکه با وجود تمام تحریم‌ها و مشکلات امروز ایران عزیز نه تنها در منطقه بلکه در مواردی در دنیا به اوج قدرت و اقتدار رسیده است، تاکید کرد:پیشرفت‌های روزافزون انقلاب اسلامی دشمن را چند برابر خشمگین کرده است و این توطئه‌ها نشان از شکست آن‌ها در تمامی پروژه‌ها می‌باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه پیشرفت ایران عزیز در حوزه علمی، نظامی و دفاعی در دنیا زبانزد شده است، خاطرنشان کرد:مردم غیور با وجود تمام مشکلات معیشتی و اقتصادی پای نظام و اقتدار این نظام ایستاده اند و در این اتفاقات اخیر این موضوع کاملا مشهود است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در اتفاقات اخیر دشمن سعی در ناآرامی درکشور داشت و متاسفانه برخی با آن‌ها همراهی کردند، بیان کرد:مردم با حضورخود در میدان و صحنه نشان دادند همیشه پای نظام و، ولی امر خود هستند دید.

این مسئول با اشاره به اینکه در ۲۲ بهمن امسال همانند سال‌های گذشته مردم با حضور حماسی و پرشور خود بار دیگر دشمن را ناامید خواهند کرد، تصریح کرد:راهپیمایی امسال تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های انقلاب و شهدا و رهبری خواهد بود.

حجت الاسلام ناصر با اشاره به اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن با چند ویژگی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته برگزار خواهد شد، گفت: در استان زنجان راهپیمایی به صورت خانوادگی خواهد بود و روز ۲۲ بهمن روز حضور نسل‌های دهه هشتاد و نودی است که همراه خانواده خود در این مراسم شرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در دومسیر برگزار خواهد شد، تاکید کرد:مسیر اول از چهارراه امیر کبیر تا میدان انقلاب و مسیر دوم بلوار آزادی تا میدان انقلاب خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به مهمترین ویژگی راهپیمایی شکوهمند انقلاب اسلامی، افزود:چهل مجموعه مردمی در مسیر‌ها حضور تا در این مسیر به مردم عزیز زنجان خدمت رسانی کنند و همچنین امسال مراسم با رویکرد مردمی برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن با محوریت نشاط و شادابی و امید آفرینی برگزار خواهد شد، گفت:اقدامات لازم در مسیر‌ها صورت گرفته است تا روزی به یادماندنی برای نوجوانان و نونهالان باشد.

حجت الاسلام ناصر در پایان با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان زنجان از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد:بنده از مردم شهید پرور و ولایی زنجان دعوت می‌کنم تا با حضور پرشور و گسترده خود در این راهپیمایی باردیگر اتحاد و همبستگی خود را به رخ دنیا کشیده و دشمن را ناامید کنند.

ارسال نظرات