خبرهای داغ:
همدان-مربی عقیدتی حوزه کارمندی شهید طالبیان نهاوند گفت: جهاد تبیین یکی از دستور کارهای بسیار مهم برای مقابله با هر گونه انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۹۱۰۲۵
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
جهاد تبیین یکی از دستور کارهای مهم برای مقابله با تحریف در گفتمان انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نشست جهاد تبیین و برکات انقلاب اسلامی به مناسبت دهه مبارک فجر با همکاری حوزه کارمندی شهید طالبیان و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران نهاوند در پایگاه حضرت معصومه(س) این شهرستان برگزار شد.

مربی عقیدتی حوزه کارمندی شهید طالبیان نهاوند در این نشست در راستای توانمندسازی مدیران و کارکنان اظهار کرد: جهاد تبیین یکی از دستور کارهای بسیار مهم برای مقابله با هر گونه انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها و در مقاطع گوناگون بر این مهم تأکید کرده‌اند.

حجت الاسلام احمد ابوالفتحی افزود: نکته‌ کلیدی اینکه اگر تبیین نباشد، فرصت برای اغواگری و گمراه‌سازی مردم توسط دشمن در عرصه‌های مختلف باز خواهد شد که تولید گروهک داعش یکی از نمونه‌های این مسئله در سال‌های اخیر است.

وی تصریح کرد: امروز به‌خاطر اینکه فریضه‌ تبیین را درست انجام نداده‌ایم، عده‌ای دچار گمراهی‌ هستند و به خیال اینکه برای اسلام کار می‌کنند، بالعکس علیه اسلام کار می‌کنند و این گروه به جای دشمن، با مسلمانان می‌جنگند.

در پایان این نشست به سوالات بسیجیان در حوزه‌های مختلف پاسخ داده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات