خبرهای داغ:
همدان-فرماندار نهاوند با بیان اینکه امروز هر چه داریم به برکت این نظام و انقلاب است، گفت: جمهوری اسلامی ایران دستاورد‌های بسیار خوبی در طول این ۴۴ سال داشته است.
کد خبر: ۹۴۹۱۱۶۳
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱
امروز هر چه داریم به برکت این نظام و انقلاب است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ضرغام احمدوند در جمع نمازگزاران این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند اظهار کرد: در ایام مبارک فجر هستیم، دهه‌ای که یادآور انقلابی است که شگفتی قرن بود و به تعبیر امام یک کار بی نظیر و کم نظیر و به تعبیر مقام معظم رهبری انقلابی که شبیه معجزه بود.

وی با بیان اینکه امسال چهل و چهارمین سالگرد این انقلاب با وجود دشمنی‌ها و کینه توزی‌ها، فتنه‌ها و تحمیل جنگ بر این کشور است، افزود: می‌توانیم ادعا کنیم که قطار انقلاب در حال حرکت و پیشرفت است.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: کینه توزی‌ها و توطئه‌های دشمنان همیشه بوده و هست و قطار انقلاب هم همواره به سرعت در حال حرکت رو به جلو و پیشرفت است.

وی با بیان اینکه امروز هر چه داریم به برکت این نظام و انقلاب است، افزود: جمهوری اسلامی ایران دستاورد‌های بسیار خوبی در طول این ۴۴ سال داشته است که از مهمترین آن‌ها دستاورد‌های موشکی، هوافضا، دارویی، علم و فناوری، نانو، آب و برق و گازرسانی به کل کشور و... می‌توان اشاره کرد.

احمدوند تصریح کرد: ایران اسلامی که روزگاری وابسته به کشور‌های دیگر بود امروز به برکت این نظام و انقلاب جز ۴ کشور برتر جهان در تولید نانو است.

وی با بیان اینکه دستاورد‌های قبل انقلاب با بعد از انقلاب قابل قیاس نیست و مردم ما به عینه شاهد این دستاورد‌ها هستند، گفت: شهرستان نهاوند در بحث نهضت ملی مسکن پیشرو در بین شهرستان‌های استان است.

فرماندار نهاوند در ادامه با اشاره به اجرای ۱۴۰۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان به مناسبت فرارسیدن چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: ۸۰ پروژه در سطح شهرستان با اعتباری بالغ بر بیش از ۲۰۵ میلیارد تومان کلنگ زنی، افتتاح و به بهره‌برداری رسیدند.

وی اظهار داشت: به مردم شهرستان قول می‌دهیم که خدمتگزار خوبی برایشان باشیم و با وحدت و همدلی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است اقدامات و اتفاقات مهم‌تر و بهتری را رقم بزنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات