آیین افتتاح ۲ پایگاه مقاومت بسیج در شهرستان ایرانشهر

سرهنگ هراتی گفت: بسیج در کنار کانون، هیات امنا و امام جماعت می تواند به تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی کمک کرده و جبهه نیروهای انقلاب را تقویت کند.
کد خبر: ۹۴۹۱۱۸۷
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸
آیین افتتاح ۲ پایگاه مقاومت بسیج در شهرستان ایرانشهر

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایرانشهر، به مناسبت گرامیداشت دهه فجر ، ۲ پایگاه مقاومت بسیج در بخش های مکسان و دامن شهرستان ایرانشهر افتتاح شد.

سرهنگ پاسدار محمد هراتی، فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر مسجد را سنگر، مدرسه کادر سازی و تربیت نیروی انسانی و یکی از ابزارهای نیروی انسانی بسیج دانست و اظهار کرد: بسیج در کنار کانون، هیات امنا و امام جماعت می تواند به تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی کمک کرده و جبهه نیروهای انقلاب را تقویت کند.

سرهنگ هراتی با بیان اینکه حضور حلقات صالحین، دسته های رزمی، گروه های جهادی، صندوق های قرض الحسنه و برنامه های روشنگری در راستای بصیرت افزایی و برنامه های اولویت دار پایگاه های بسیج در سطح مساجد هستند افزود: از اقدامات خوب بسیج در امر طرح شهید سلیمانی و رزمایش کمک مومنانه که در سطح مساجد با حمایت ائمه جماعات و هیات امنا به نحوه مطلوبی درسطح شهرستان ایرانشهر انجام شد، قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر لزوم اجرای طرح های اولویت دار بسیج و مسجد محور اذعان کرد: تمامی اقدامات و فعالیت ها باید حول پیرامون محور بسیج و ضلع مسجد و تربیت مسجدی صورت گیرند.

وی در پایان افزود: این ۲ پایگاه بسیج در بخش های مکسان و دامن و مزین به نام شهیدان قادر اربابی و مطهره نارویی می باشد که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان ایرانشهر افتتاح شد.

ارسال نظرات