مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان:

امروز جمهوری اسلامی ایران در قله افتخار خود قرار دارد

اکبرپور گفت: در مسیر انقلاب توقع بر این است همه اقشار همه اصناف همه مردم در صف واحد دست در دست هم وبا درایت مقام معظم رهبری(حفظه الله ) ان شاءالله مشتی بر دهان بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.
کد خبر: ۹۴۹۱۲۰۳
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶

 حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر پور، نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان،  ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: در ایام دهه فجر قرار داریم ،فجری که یادآور رشادتها و رادمردیها و دلاور مردیها و از خودگذشتگی هایی است که جوانان این مرز و بوم به رهبری حضرت امام (ره )گرچه حضرت امام ۱۵ سال از این مملکت دور بود ولی با همان امکانات آن زمان توانستند به خوبی این انقلاب را از ۴۲ تا ۵۷ و از ۵۷ تا ۶۸رهبری کردند. وانقلاب اسلامی به ثمر نشست.

وی افزود: در این ۱۵ سال به ثمر نشستن انقلاب اسلامی طبیعتا مردم بزرگوار ما سختی های فراوانی را متحمل شدند و در این مسیر شهیدانی پرپر شدند و عزیزانی جان خودشان را تقدیم کردند که ما امروز بر سر این سفره نشسته ایم.

حجت الاسلام اکبر پور یادآور شد: انقلاب اسلامی برای پیمایش خود به همان انگیزه هایی نیاز دارد که برای پیدایش خود لازم داشت . آن روز اگر انگیزه الهی مردم، باعث شد ، چشم به فرمان رهبر خود باشند و در صحنه بودند امروز هم با همان انگیزه و با همان شعارها باید این مسیر ادامه پیدا کند .

نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان تصریح کرد: قطعا این انقلاب دشمنانی دارد تا زمانی که دشمن ، دشمنی کند ما هم حتما با همان روحیه انقلابی خود جوانان نسل چندم در حقیقت دهه ۸۰_۹۰ و همه جوانان که بعد از انقلاب اسلامی پا به عرصه وجود گداشتند، می دانند که همان وظیفه ای را دارند که پدران و پیشکسوتان در این زمینه ایفاء نقش کردند.

این مسئول ادامه داد:  باید گام به گام و چهل به چهل اگر یک گام را مستحکم با چهل سال رشادت و رادمردی انجام دادیم حتما گام دوم انقلاب اسلامی را هم با تکیه برچهل سال تخصصی و تعهد و رشادت گام دوم را قطعا مستحکم تر برای طی مسیر انقلاب با همان شعار ها ادامه دهیم.

حجت الاسلام اکبر پور با تاکیدبه اهداف انقلاب ، اظهار داشت: اگر بنا باشد آن مسیر پیدا کند حتما شعار استقلال و آزادی باید سرلوحه ما باشد استقلال هر کشوری اگر وابسته باشد یک روزی زمین خواهد خورد.

این مسئول با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور خاطرنشان کرد: اگر کوچکتربن ضعف آسیبی وجود داشته باشد ، قطعا آسیب خواهیم دید .

نماینده ولی فقیه با تاکید این مطلب که استقلال شعار اصلی این انقلاب بوده است اذعان داشت:
استقلال همراه با آزادی و جمهوری می تواند ما را به یک قله افتخار برساند همانگونه که امروز در قله افتخار قرار داریم.

وی با اشاره به پیشینه درخشان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد : امروز جمهوری اسلامی ایران در قله افتخار خود قرار دارد و این قله افتخار مجوزی است که با این وضعیت در دنیا حرف برای گفتن داشته باشیم .

حجت الاسلام اکبر پور تصریح کرد: یک چله از انقلاب اسلامی که مردمی است طی کردیم و
حضور مردم در جای جای انقلاب اسلامی طبیعتا در راهپیمایی 22بهمن امسال باید متفاوت از سالهای قبل باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان با اشاره به نیات پلید دشمنان گفت: همه دشمنان جنگ احزابی و جنگ ترکیبی راه انداختند از جنگ شناختی ورود کردند و به جنگ ترکیبی رسیدند و احزاب گونه برانقلاب اسلامی حمله کردند.ودر حقیقت تصمیم گرفتند که این نظام نباشد و تلاش کردند. و این مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن ، همانگونه که در این ۴۴سال ثابت کردند پای انقلاب هستند، بار دیگر نیز وفاداری خود را ثابت خواهند کرد.

وی ادامه داد: در این این مسیر توقع بر این است همه اقشار همه اصناف همه مردم در صف واحد دست در دست هم وبا درایت مقام معظم رهبری(حفظه الله ) ان شاءالله مشتی بر دهان بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار