امسال دهه فجر رنگ و بوی متفاوت تری داشت

نشست روشنگری و بصیرت افزایی و جهاد تبیین با محوریت ایام الله دهه مبارک فجر در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۱۲۰۶
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، با مشارکت امور فرهنگی و دینی پایگاه مقاومت بسیج شهید میرحسینی شرکت آبفای استان، سومین نشست روشنگری و بصیرت افزایی، جهاد تبیین با محوریت ایام الله دهه مبارک فجر در محل نمازخانه ستاد مرکزی با سخنرانی حضرت حجت الاسلام و المسلمین باهری ،استاد دانشگاه،و با حضور قائم مقام شرکت ، معاونین ، مدیران و همکاران بسیجی آبفای استان برگزار شد.

 حجت الاسلام باهری، استاد دانشگاه ضمن تبریک اعیاد ماه رجب، و اشاره به فضائل و شیوه های اخلاقی پیشوای اول شیعیان گفت :امام علی (ع) در عقل و اندیشه ، یگانه و بی نظیرند ، چرا که شیوه اخلاقی پیامبر (ص) را به ارث برده و این میراث گران بها در قلب و عقل مولای متقیان نفوذ یافته است و می توان با مطالعه کتب مختلف با فضائل امیرالمومنین (ع) بیشتر آشنا شویم .

وی با اشاره به هم زمان شدن ماه رجب و ایام الله دهه فجر و نیز اغتشاشات اخیر ، اذعان داشت : امسال دهه فجر باید رنگ و بوی متفاوت تری داشته باشد و طبیعتاً با توجه به حوادث اخیر این رنگ و بو باید مورد بازنگری قرار گرفته و متناسب با این فضای جدید ، طراحی و برنامه ریزی انجام شود.

حجت الاسلام باهری در ادامه با تاکید به فرمایشات مقام معظم رهبری (حفظه الله ) درباره وظیفه خطیر و ارزشمند جهاد تبیین ،خاطر نشان کرد: رسالت جدی تر والزامی تر هریک از ما، در این دوره جهاد تبیین است که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

گفتنی است ؛در ادامه این مراسم،کربلایی عمار صمصام از ذاکرین و مادحین آل الله (ع ) به مدیحه سرایی و مولودی خوانی در وصف حضرت جواد الائمه و حضرت مولی الموحدین ، آقا علی بن ابیطالب ( علیهم السلام ) پرداخت و در انتها به قید قرعه به تعدادی از همکاران شرکت کننده در مسابقه کتبی با موضوع ایام الله دهه مبارک فجر ، هدایایی تقدیم و از کلیه همکاران شرکت کننده به صرف صبحانه پذیرایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار