خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند:

پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن مقاومت در برابر دشمنان است

همدان-امام جمعه نهاوند گفت: پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن وحدت و مقاومت در برابر تهدیدات و دشمنان است‌ و مردم فردا باز هم حماسه ای دیگر خلق می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۹۱۲۱۵
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان نهاوند اظهار کرد: ۲۲ بهمن روز  بروز حاکمیت ولایت وفقیه مانند غدیر خم است و روز وحدت و بصیرت مردم ایران اسلامی است.

وی بیان کرد: دشمنان در طول این سال ها هرکاری خواستند کردند ولی دیدند مردم دست از ولایت نمی کشند و پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.

امام جمعه نهاوند افزود: جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب مانند خود انقلاب پدیده نوظهور و بی نظیری است و در این ایام هم جشن‌ها و برنامه‌های متنوعی برگزار شد.

وی ادامه داد: برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن هرساله با حضور پرشور‌ مردم مایه یاس دشمنان و مایه امید دوستداران انقلاب اسلامی است.

مغیثی گفت: دشمنان از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هراس دارند و این حضور نشان دهنده وحدت و انسجام مردم است.

وی افزود: پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن وحدت و مقاومت در برابر تهدیدات و دشمنان است‌ و مردم فردا باز هم حماسه ای دیگر خلق می‌کنند.

امام جمعه نهاوند اظهار کرد: در زمان قبل از انقلاب کشور به صورت کامل در اختیار آمریکایی ها و کاملا وابسته به آنها و صهیونیست‌ها بود ولی بعد از پیروزی انقلاب، کشور مستقل و در صف اول مبارزه با استکبار قرار دارد.

وی ادامه داد: امروز به برکت انقلاب پیشرفت کرده ایم و در هر عرصه ای که می بینیم نسبت به قبل از انقلاب بسیار پیشرفت کرده ایم.

مغیثی در بخش دیگری از خطبه ها به عفو عمومی رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: عده ای در این حوادث فریب خوردند و بعد هم پشیمان شدند و رهبر با عفو پدرانه خود تدبیر حکیمانه ای داشتند.

وی در بخش دیگری از خطبه ها اظهار داشت: رونمایی ارتش از پایگاه زیرزمینی در عمق صدها متری زمین باعث ناامیدی دشمنان می شود و قدرت دفاعی ما را نشان می دهد.

امام جمعه نهاوند در پایان گفت: اگر قدرت دفاعی نداشته باشیم دشمنان به ما امان نمی دهند ولی امروز قدرت بازدارندگی بالایی داریم که پیام این قدرت را دشمن به خوبی می‌داند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات