خبرهای داغ:
امام جمعه کازرون:

امروز اوجب واجبات حفظ نظام است/ بزرگترین نعمت خدا در جهان نظام اسلامی است/راهپیمائی 22 نمایش اقتدار و بیعت یا شهدا و امام شهداست.

امام جمعه کازرون گفت: امروز از همه چیز مهمتر و اوجب واجبات حفظ و حمایت از نظام اسلامی که بزرگترین نعمت خداوند است.
کد خبر: ۹۴۹۱۳۷۰
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، امام جمعه شهرستان کازرون در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر بیان نمود: امروز از همه چیز مهمتر و اوجب واجبات حفظ و حمایت از نظام اسلامی است که بزرگترین نعمت خداوند متعال است.

وی به بزرگ ترین معروف اشاره و اظهار داشت:بزرگترین معروف امروز در نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع از انقلاب اسلامی می باشد
و در این را مشخص می شود کی با حسین زمان را یاری می کند.
حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی ادامه داد: در جکومت اسلامی امروز بالاترین ارزش نظام اسلامی می باشد و در این راه اگر تهدیدی انقلاب را متوجه سازد کسی حق ندارد ساکت بنشیند.

وی تصریح کرد: امام حسین(ع) با علم به اینکه می داند شهید می شود خودش و اولادش و یارانش و اینکه اهل بیت اسیر می شود در راه حفظ اسلام همه را فدا نمود و این یک درس بزرگ برای همه مسلمانان و خصوصا شیعیان می باشد.
امام جمعه کازرون اذعان داشت: حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن دفاع از نظام اسلامی در ادامه را معروف و دفاع از انقلاب است و مهمترین محور دفاع از نظام اسلامی احاد مردم هستند.
وی اشاره کرد: همه باید فدای نظام اسلامی شویم و بدانیم تکلیف مسلمانی امروز ما که اوجب واجبات می باشد حفظ نظام می باشد که از همه ی جان ها حتی جان امام عصر(عج) هم واجب تر می باشد.
حجت الاسلام والمسلمین صباحی خاطر نشان کرد: در۴۴سالگرد انقلاب و خروش میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ قرار داریم که بزرگ ترین معروف برای اوجب واجبات برای نمایش اقتدار و نمایش حضور اعلام بیعت با شهدا و امام شهدا در راهپیمائی ۲۲بهمن می باشد.
وی در ادامه در خصوص مناسبت های هفته و شهادت امام موسی بن جعفر(ع) در دفاع از دین و اسلام و مبارزه با طاغوت در زمان هارون الرشید نکاتی را بیان داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار