از برگزاری فراخوان دفاع از مقر تا فضاسازی پایگاه در روستا افتر در سرخه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) از برگزاری گشت محله محور بسیج و برپایی فراخوان دفاع از مقر در یوم الله دهه فجر در روستا افتر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۱۳۷۳
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) روستا افتر در سرخه، معابر و خیابان ها به همت بسیجیان این پایگاه با نصب بنر و پرچم، آذین بندی شد.

محمد حمیدی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ايام الله دهه فجر، بهترين زمان براي بازگويي رشادت ها و فداكاري هاي دوران انقلاب است تا اين ارزش ها در جامعه و براي نسل هاي آينده، باقي بماند و انقلاب در برابر توطئه هاي دشمنان، بيمه شود.

او افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه ای الهی بود که به دست معجزه گر مردی از سلاله پاک رسول خدا (ص)، به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) ادامه داد: در جهت بزرگداشت این دهه، فضاسازی و آذین بندی پایگاه با یاری بسیجیان انجام و طرح «هنر برای همه» به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرخه با همکاری پایگاه در کتابخانه عمومی افتر افتتاح شد.

حمیدی بیان داشت: فراخوان دفاع از مقر پایگاه و گشت محله محور رضویون با هدف برقراری آرامش و امنیت هرچه بیش تر در روستا برگزار شد.

گفتنی است بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) سرخه نیز در رزمایش عملیات پدافند غیرعامل شرکت کرده و نشست بصیرتی جوانان با محوریت تحلیل حوادث اخیر در راستای برنامه های اجرایی دهه فجر در این پایگاه مقاومت برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار