خبرهای داغ:
همدان- سپاه ناحیه رزن به مناسبت فرا رسیدن روز ۲۲ بهمن با صدور بیانیه‌ای از مردم این شهرستان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دعوت کرد.
کد خبر: ۹۴۹۱۳۷۷
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه مقاومت شهرستان رزن به مناسبت فرا رسیدن روز ۲۲ بهمن بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است :

والفجر،ولیال عشر

 انقلاب ایران برای خداست از اول هم برای خدا بوده است  و تا آخر هم همین است (صحیفه امام ؛ج ۱۶؛ص ۱۹)

 یوم الله ۲۲ بهمن روز شکست قدرت‌های استکباری در برابر اراده مردم انقلابی ایران اسلامی است و حضور پرشور و حماسی مردم شهرستان رزن در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نمایش اتحاد و همدلی و تقویت وحدت میان مردم این شهرستان و مسئولین نظام خواهد بود مردم انقلابی و بیدار شهرستان رزن با حضور در حماسه پرشور یوم الله ۲۲ بهمن ضمن حمایت از آرمان‌های انقلاب شهدا و امام شهدا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند کوبید و نقشه‌های شوم و فتنه‌های پیچیده استکبار جهانی را نقش برآب خواهند کرد.

روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت شهرستان رزن در آستانه چهل و چهارمین فجر انقلاب از مردم فهیم و آگاه شهرستان رزن دعوت می‌کند تا بار دیگر با حضور حماسی، انقلابی و دشمن‌شکن خود در ایام الله ۲۲ بهمن با شعار ایران استوار و ۴۴ سال افتخار بار دیگر با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و شهدا تجدید میثاق نموده و ادامه دهنده حقیقی راه شهدا و امام شهدا باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات