معاون اجرایی رئیس جمهور:

تحقق سرمایه‌گذاری هشت و نیم میلیارد دلاری در سراسر کشور

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: همزمان با ایام الله فجر انقلاب اسلامی طرح هایی با بیش از ۲۸۰ هزار میلیارد تومان اعتبار داخلی و ۸.۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری ارزی، آماده افتتاح و بهره برداری شد.
کد خبر: ۹۴۹۱۴۴۹
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور در جریان سفر یک روزه خود به استان مرکزی در جمع خبرنگاران گفت: به برکت انقلاب اسلامی و زحمات دولت های مختلف از جمله دولت سیزدهم، امسال به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی پروژه های خوبی به مرحله افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: همزمان با ایام الله فجر انقلاب اسلامی طرح هایی با بیش از ۲۸۰ هزار میلیارد تومان اعتبار داخلی و ۸.۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری ارزی، آماده افتتاح و بهره برداری شد.

منصوری تصریح کرد: این طرح ها در حوزه های عمرانی و اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بوده است که امیدواریم اتفاق بزرگی به واسطه این پروژه ها در کشور رخ دهد.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه استان مرکزی نیز سهم قابل توجهی از طرح های یاد شده را به خود اختصاص داده است، گفت: در این استان بیش از ۱۵۰۰ طرح در زمینه های مختلف با اعتباری بالغ بر ۴۷۰۰ میلیارد تومان آماده بهره برداری شد و تقریباً ما به ازای این افتتاح، بیش از هشت هزار نفر مشغول به کار شده اند.

وی اضافه کرد: در سفر هیات دولت به استان مرکزی بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان مصوبه منعقد شد که فرآیند اجرایی این مصوبات آغاز شده و با پیگیری و هماهنگی هایی که امروز انجام می گیرد، سعی بر تسریع در روند اجرای مصوبات و تخصیص منابع است تا مردم از شیرینی بهره برداری از این پروژه ها هر چه زودتر بهره مند شوند.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، حضور و سخنرانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، افتتاح چند پروژه عمرانی و اقتصادی و پیگیری مصوبات سفر دولت به استان مرکزی از جمله برنامه های سفر یک روزه معاون رئیس جمهور به استان مرکزی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار