همزمان در سراسر کشور؛

حضور پُرخروش مردم انقلابی مشهد در راهپیمایی ۲۲ بهمن/جلوه بصیرت دینی مشهدالرضا در جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی +(عکس و فیلم)

مردم انقلابی مشهد امروز با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکبار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر، وفاداری خود را به انقلاب به نمایش گذاشته و نقشه شوم دشمنان را نقش برآب کردند.
کد خبر: ۹۴۹۱۴۹۱
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی،مردم انقلابی مشهد امروز با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکبار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر، وفاداری خود را به انقلاب به نمایش گذاشته و نقشه شوم دشمنان را نقش برآب کردند.

بهمن نماد عزت آفرینی ملت بزرگ ایران است، درخت انقلاب با حمایت وحدت بخش مردمی ۴۴ساله شد و از همه فتنه‌ها و تهدیدات عبور کرد.

مردم متدین و انقلابی مشهد امروز با حضور در هوای سرد منفی یک درجه گرما بخش راهپیمایی ۲۲ بهمن شدند و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، الله اکبر، 22 بهمن ماه یوم الله یوم الله و خامنه ای رهبر آماده ایم آماده، استقلال آزادی جمهوری اسلامی، مرگ بر ضد ولایت فقیه، این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده ، ما همه سرباز توئیم خامنه ای گوش به فرمان توئیم خامنه ای حماسه ای بزرگ را در برابر چشم دشمنان اسلام رقم زده اند و با زیر پا نهادن پرچمهایی از آمریکا انزجار خود را از ایادی کفر اعلام می کنند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در مشهد از حدود ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه امروز از میدان ۱۵ خرداد این شهر به سمت حرم مطهر رضوی آغاز شد و راهپیمایان مسیر خیابان امام رضا (ع) حدفاصل این میدان تا میدان بیت المقدس را طی کردند و پس از اجتماع در حرم مطهر رضوی، در مراسم سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور حضور یافتند.

گفتنی است گلباران آسمان مشهد توسط هوانیروز نیز از جلوه های راهپیمایی ۲۲ بهمن در مشهد بود.



عکس از مبین شریعتمداریان و حسین عباسی

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها