خبرهای داغ:

برگزاری همایش جهاد تبیین در شهرستان رومشکان

کد خبر: ۹۴۹۱۹۳۹
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲

برگزاری همایش جهاد تبیین در شهرستان رومشکان

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج-همایش جهاد تبیین با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی طی ۴۴ سال عمر پر برکت انقلاب اسلامی به همت سپاه و بسیج ناحیه رومشکان در این شهرستان برگزار شد.


در راستای منویات مقام معظم رهبری در موضوع جهاد تبیین و تحقق این امر ،همایش جهاد تبیین با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول ۴۴ سال عمر پر برکت انقلاب به همت سپاه و بسیج ناحیه رومشکان و با حضور سخنرانی محور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد فاضلی استاد حوزه و دانشگاه در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.


در این همایش که  با حضور حجت‌‌الاسلام و المسلمین خسروی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه رومشکان، حجت‌الاسلام و المسلمین شریف اسلامی‌منش ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رومشکان، فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌ها مقاومت بسیج، مربیان صالحین و جمع کثیری از بسیجیان این شهرستان برگزار شد حجت‌الاسلام والمسلمین فاضلی سخنران این همایش ضمن تبریک و گرامیداشت دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی ،مطالبی را در خصوص اهمیت و نقش جهاد تبیین در زمان معاصر بیان نمود. و در ادامه به خلاصه‌ای از دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه‌های فرهنگی ،دینی و اجتماعی طی این سال‌ها، اشاره نمود.

 

.

ارسال نظرات
آخرین اخبار