خبرهای داغ:
همدان- یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس با بیان اینکه وظیفه امروز ما در قبال شهدا حضور در صحنه‌های سیاسی اجتماعی است، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی حضور مردم را بسیار خطرناک می‌دانند.
کد خبر: ۹۴۹۱۹۵۸
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، یادواره شهدای روستای گنبدچای و ۲۰۰ شهید منطقه قهاوند به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور بسیجیان منطقه قهاوند، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان و جوانان در مسجد روستای گنبد چای برگزار شد.

یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس در این مراسم ضمن تبریک دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: پیام اصلی شهدا برای ما درك صحیح از نظام اسلامی و حفظ این امانت الهی است.

سردار عزیزی تنها راه پیروزی را بر اساس آیات قرآن كریم ایستادگی و هوشیاری و بصیرت دانست و افزود: علت اصلی دشمنی و شیطنت‌های استكبار با ملت ایران آگاهی از پیشرفت‌های این ملت عظیم در تمام عرصه‌های علمی، نظامی و اقتصادی است كه چشم دنیا را خیره کرده است و ما باید راه شهدا را با قوت ادامه دهیم.

وی در ادامه وظیفه امروز ما در قبال شهدا را حضور در صحنه‌های سیاسی اجتماعی برشمرد و گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی حضور مردم را بسیار خطرناک می‌دانند و همواره با همه ابزارهای خود درصدد کمرنگ کردن حضور مردم هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات