فرمانده سپاه الغدیر یزد در پیامی از حضور گسترده مردم یزد در خلق حماسه ماندگار ۲۲ بهمن قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۴۹۱۹۷۸
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار حسین زارع کمالی در پیامی از حضور پرشور مردم یزد در حماسه راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

فرمانده سپاه الغدیر یزد در پیام خود آورده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

خداوند، ولی و سرپرست کسانی است که ایمان آورده‌اند؛ آن‌ها را از تاریکی‌ها، به‌سوی نور بیرون می‌برد. (سوره بقره، آیه ۲۵۷)

اینک در چهل و چهارمین بهار دل‌انگیز انقلاب اسلامی ایران، گرامی می‌دارم یاد و خاطره‌ی صد‌ها هزار شهید گلگون‌کفن ایران عزیز را که تا پای جان، در حفظ این سرزمین مقدس کوشیدند و تاریخ‌ساز شدند.

خداوند بلندمرتبه را شاکرم که در دورانی حضور داریم که مردمانی از نسل آفتاب و از جنس نور، پیش‌قراولان دفاع از وطن و آرمان‌ها هستند. مردمی که از ابتدای تاریخ، عظمت و شکوه ایرانی و اسلامی خود را در معرض دید جهانیان قراردادند.

مردمی که در تمامی صحنه‌های حساس، اتحاد خود را به رخ جهانیان کشیدند و نشان دادند که در حفظ ارزش‌های اعتقادی و میهن خود با احدی مسامحه نخواهند کرد و ایران عزیز را به قیمت جان، پاس خواهند داشت.

برحسب وظیفه، از یکایک شما مردمان شریف دارالعباده که پابه‌پای این انقلاب بزرگ اسلامی، در خطوط مقدم ایستادید و عظمت خود را همچون گذشته به اثبات رسانیدید، تشکر و قدردانی می‌نمایم و راسخانه اعتقاد دارم که برای شما بزرگواران، اگر هزاران بار جان دهیم به‌جاست؛ حضور ارزشمندتان در چهل و چهارمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران عزیز را قدر میدانم؛ باشد که خادمان خدومی برای شما باشیم.

خادم مردم عزیزمان؛ سرتیپ دوم پاسدار حسین زارع کمالی

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد

ارسال نظرات