با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بهره برداری از پنج طرح و پروژه ورزشی استان اردبیل با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار به طور همزمان در شهرستان خلخال مورد بهره‌‎برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۹۴۹۱۹۸۴
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳

بهره‌برداری از پنج پروژه‌ ورزشی در استان اردبیل آغاز شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در این مراسم که در سالن ورزشی روستای طولش از توابع بخش مرکزی شهرستان خلخال برگزار شد، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: همزمان با افتتاح و بهره‌برداری از سالن ورزشی روستای طولش در شهرستان خلخال، ۴ پروژه دیگر ورزشی استان از جمله بهره‌برداری از تالار وزنه‌برداری شهر اردبیل، زمین چمن مصنوعی فوتبال روستاهای آراللو و آبی بیگلو در شهرستان اردبیل و استخر شنای سبلان مشکین‌شهر افتتاح شد.

ورودی افزود: برای اجرا و تکمیل این پنج پروژه ورزشی در مجموع بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال از محل ردیف‌های اعتباری مختلف هزینه شده است.

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل اضافه کرد: با احداث و راه اندازی اماکن و سالن‌های ورزشی در مناطق روستایی استان اردبیل ضمن زمینه سازی برای ایجاد نشاط و مقابله با کم تحرکی، از ورود آسیب‌های اجتماعی همچون بزهکاری و اعتیاد جلوگیری می‌شود.

وی گفت: با بهره برداری از این پنج پروژه ورزشی در مناطق مختلف این استان پنج هزارو ۵۰۰ متر مربع به فضای ورزشی استان اردبیل اضافه شد.

ورودی خاطرنشان کرد: برای اجرای و تکمیل این پروژه ۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که ۱۳ میلیارد ریال آن با مشارکت بنیاد علوی و از سوی این بنیاد تامین شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل یادآورشد: عملیات اجرایی این سالن در سال ۱۳۹۲ آغاز ولی به دلیل نداشتن اعتبار پس از مدت کوتاهی تعطیل و متوقف شد.

ورودی اضافه کرد: پس از آغاز بکار دولت سیزدهم و پس از سفر وزیر ورزش و جوانان به خلخال، اعتبار تکمیل این طرح از سوی وزارت ورزش وجوانان تامین و امروز شاهد افتتاح این مکان ورزشیس در یک روستای ورزش دوست استان اردبیل هستیم.

وی از روستای طولش خلخال به عنوان روستای ورزش دوست و با تعداد جمعیت قابل توجهی از ورزشکاران یاد کرد و ابراز امیدواری کرد با راه‌اندازی این سالن امکانات توسعه ورزشی روستایی در این روستا فراهم شود.

ارسال نظرات