همزمان با یوم الله دهه مبارک فجر، پویش نجوای جان 2 به همت پایگاه بسیج با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سرخه در میدان ولی عصر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۱۹۹۳
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، غرفه کودکان در ابتدای راهپیمایی 22 بهمن سال 1401 روز پیروزی انقلاب اسلامی به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) با همکاری مهد آدینه و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سرخه در میدان ولی عصر (عج) برپا شد.

طاهره فیض فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه در حاشیه برپایی این غرفه در خصوص برنامه های اجرایی در این ایستگاه اظهار کرد: همزمان با یوم الله 22 بهمن به همت مسوول علمی و پژوهشی پایگاه و مسوول فرهنگی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان سرخه ایستگاهی در مسیر ورودی راهپیمایی برپا شد.

او افزود: در این غرفه روی صورت و دست کودکان پرچم سه رنگ ایران عزیزمان ترسیم نقاشی و پوستر و پرچم ایران در بین حضار توزیع شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) ادامه داد: همچنین در این یوم الله شاهد حضور پر شور کودکان حلقه شهید محمدرضا احسانی، شهید محمدحسین احسانی، نوگلان مهد قرآنی، بسیجیان حلقه شهید محمد باقر فخر، حلقه شهید حسن معمار و حلقه شهید مرتضی وطنی در جشن پیروزی 44 سالگی انقلاب اسلامی بودیم.

فیض با تاکید بر اهمیت تشریح و تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی بخصوص برای نسل نوجوان و جوان، گفت: یکی از اهداف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی کمرنگ کردن و مخدوش کردن پیشرفت های عظیم و موفقیت های ایران اسلامی در زمینه های مختلف است.

او اضافه کرد: همچنین برپایی پویش دل نوشته با عنوان «نجوای جان2» در این غرفه از بخش های جذاب این ایستگاه بوده و بسیجیان از آن استقبال کردند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها