معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به اهمیت رعایت نظم و حرکت منسجم در جریان ارسال کمک‌ها به زلزله‌زدگان خوی، بر نیازسنجی از مناطق آسیب‌دیده و اطلاع‌رسانی این نیازمندی‌ها به مردم تأکید کرد.
کد خبر: ۹۴۹۲۰۶۶
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲

اهمیت انجام کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان خوی براساس نیازسنجی

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سیدکمال‌الدین میرجعفریان ظهر امروز در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان اردبیل اظهار کرد: احتمال وقوع زلزله و حوادث غیر مترقبه برای هر منطقه وجود دارد و لازم است همواره آمادگی امدادرسانی وجود داشته باشد.

وی انتخاب محوریت جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان خوی را ضروری دانست و افزود: با این برنامه‌ریزی‌ها و تقسیم کار، اقدامات در فرصت مناسب و بدون برخی مشکلات انجام می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با بیان این‌که تلاش بر این است تا هموطنان آسیب‌دیده از زلزله در آسایش باشند، ادامه داد: لازم است پس از احصای نیازمندی‌های مختلف از جمله وسایل گرمایشی، لباس و مواد غذایی، اطلاع‌رسانی‌های لازم به مردم و خیرین انجام شود.

میرجعفریان بیان کرد: در حال حاضر از جمله مهم‌ترین نیازمندی‌ها در خوی آواربرداری بوده که در این راستا راهداری و بنیاد مسکن می‌توانند از ظرفیت‌های موجود در خصوص تأمین ماشین‌آلات برای آواربرداری از جمله بیل مکانیکی زنجیردار و مینی‌لودر استفاده کنند.

ارسال نظرات