مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) گفت: افتتاحیه و اطلاع رسانی جشنواره را همزمان با عملیات بازی دراز با تشکیل غرفه های فرهنگی و توزیع پوستر در سطح استان کرمانشاه انجام و در غرب کشور این کار را ادامه دادیم و اختتامیه جشنواره را نیز در 20 اسفند ماه مصادف با روز ملی راهیان نور برگزار خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۴۹۲۰۷۸
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، یونس عزیزی مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) در گفتگو با خبرنگار کوله بار درباره برگزاری جشنواره ره‌آورد سرزمین نور در استان کرمانشاه گفت: افتتاحیه و اطلاع رسانی جشنواره را همزمان با عملیات بازی دراز با تشکیل غرفه های فرهنگی و توزیع پوستر در سطح استان کرمانشاه انجام و در غرب کشور این کار را ادامه دادیم و اختتامیه جشنواره را نیز در 20 اسفند ماه مصادف با روز ملی راهیان نور برگزار خواهیم کرد.


وی ادامه داد: اطلاع رسانی برنامه را به صورت گسترده و قوی از طریق رسانه های متعدد و زیرنویس در شبکه های استانی همچنین به صورت حضوری در کاروانهای شرکت کننده در یادمانها انجام دادیم.


مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) درباره تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره بیان کرد: سال گذشته حدود 2 هزار و امسال نیز تعداد قابل توجهی آثار به دستمان رسیده که آثار برگزیده توسط هیئت داوارن بررسی و انتخاب شدند که در روز اختتامیه جشنواره به افراد برگزیده جوایز و لوح سپاس خواهیم داد.

وی افزود: در تلاش هستیم با اطلاع رسانی در اردوهای دانش آموزی تعداد آثار ارسالی را مانند سال گذشته افزایش دهیم.


یونس عزیزی اظهار داشت: در این جشنواره شاهد حضور حداکثری دهه هشتادی‌ها و دانش آموزان بودیم و با تخصص و انگیزه ای که نسبت به دفاع مقدس دارند آثار زیبایی را خلق کرده‌اند.


وی با اشاره برپایی این جشنواره و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد: هدف ما از این جشنواره این است که بتوانیم در زمینه های اعلامی جشنواره با آثار ارسالی کتابچه و دفترچه هایی را تنظیم کرده و با قرار دادن در کتابخانه ای عمومی در اختیار مخاطبین قرار دهیم تا بتوانیم به نحو احسن در نشر و ترویج آثار دفاع مقدس سهیم باشیم.

ارسال نظرات