فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد از ارسال کمک های امدادی و اقلام ضروری به زلزله زدگان شهرستان خوی در آذربایجان غربی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۲۰۹۵
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳

سردار حسن حکمتیان در گفت و گو با خبرگزاری بسیج گفت: با توجه به شناسایی نیازمندی های زلزله زدگان در خوی، قرارگاه حمزه سیدالشهدا در این شهرستان مستقر شده است و تیپ ۴۸ فتح اقلام ضروری از جمله پتو، وسایل گرمایشی، مواد غذایی و بسته های بهداشتی، البسه و نوشت افزار را به خوی ارسال کرده و بین زلزله زدگان توزیع می شود.

وی بیان کرد: ماشین آلات حمل و نقل و ترابری تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد جهت انتقال کانکس و سرپناه و سایر ملزومات به نقاط زلزله زده خوی، در اختیار قرارگاه حمزه سیدالشهدا قرار داده شده اند.

سردار حکمتیان ابراز داشت: صبح امروز به همراه رزمندگان تیپ ۴۸ فتح در مناطق زلزله خوی حاضر شدیم و از نزدیک ضمن بررسی نیازمندی ها نسبت به توزیع اقلام ضروری بین زلزله زدگان اقدام کردیم.

فرمانده تیپ ۴۸ کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تمام ظرفیت ها و تجهیزاتی که در اختیار داریم تا آخرین لحظه در کنار هموطنانمان در مناطق زلزله زده خوی خواهیم ماند و به زلزله زدگان خدمات رسانی می کنیم.

گفتنی است، ۸ بهمن ۱۴۰۱ در ساعت ۲۱:۴۴ زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ ریشتر حوالی شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی را لرزاند و خسارات زیادی برجا گذاشت.

در زیر صحبت های سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد درباره ارسال کمک ها به مناطق زلزله زده خوی را مشاهده کنید. 

 

ارسال نظرات