فرمانده حوزه ۳ سیدالشهداء ناحیه فیروزکوه گفت: جاده‌های حبله‌رود به دلیل بارش برف مسدود شده بود، بازگشایی شد.
کد خبر: ۹۴۹۲۱۸۲
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵

 

امیر سراج، فرمانده حوزه ۳ سیدالشهداء ناحیه فیروزکوه در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج فیروزکوه، ضمن قدردانی از حضور و زحمات عوامل راهداری و بسیجیان در بازگشایی راه‌های دهستان حبله‌رود اظهار کرد: راهداران و فعالان حمل‌ونقل، بسیجیان و ایثارگران گمنام جاده‌ها هستند.

وی با اشاره به ایثار و از خودگذشتگی راهداران و فعالین حمل‌ونقل بسیجی، تصریح کرد: ایثارگران جاده‌ها با نقش ‌آفرینی‌هایی که امروز در کشور دارند ریشه‌دار بودن این نهاد انقلابی را نشان می‌دهند.

فرمانده حوزه ۳ سیدالشهداء ناحیه فیروزکوه ادامه داد: راهداران و خدمت‌گذاران عرصه حمل‌ونقل با روحیه بسیجی و حرکت جهادی و خودجوش در شرایط سخت حماسه می‌آفرینند که نیاز است به این تلاشگران بسیج اقتصادی و گردانندگان چرخه حمل‌ونقل خدا قوت بگوییم.

سراج اظهار داشت: بعد از شهدا مسئولیت خطیر پاسداری از نام و یاد آنان و صیانت از تفکر، سبک زندگی و جهاد این عزیزان بر عهده ما است که بتوانیم در کلیه عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی، بسیجی‌وار تلاش کرده، حافظ مال و جان و حیثیت کشورمان باشیم.

وی بیان کرد: ما وارثان میراث عظیمی هستیم که شهدا برای ما بر جای نهاده‌اند و در این راستا باید برای نهادینه کردن تفکر بسیجی اقدام شود؛ در جایگاه خدمت به مردم که با جان و مال مردم در ارتباط هستند می‌توانند از این رسالت و روحیه در جهت ارتقای سطح خدمات خود استفاده کنند.

 

طاهره حاجی مزدارانی، خبرنگار بسیج فیروزکوه

ارسال نظرات