مدیر آموزش و پرورش بهاباد:

۱۱۴ دانش آموز بهابادی به اردوی راهیان نور اعزام شدند

مدیر آموزش وپرورش بهاباد گفت: ۱۱۴ دانش آموز دختر بهاباد‌ی ازهترستان دخترانه الزهرای بهاباد با بدرقه فرماندار، مدیر آموزش وپرورش و مسوولان و خانواده آنان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۴۹۲۲۴۴
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد؛ حسن رزاقی بهابادی روزیک شنبه در آیین بدرقه این کاروان‌ها با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس گفت: برگزاری اردو‌های راهیان نور موجب تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در میان دانش آموزان و آشنایی آنان با مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های شهدای دوران دفاع مقدس می‌شود.
وی با بیان اینکه اردو‌های راهیان نور فرصت مناسبی برای یادآوری رشادت‌های رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل است، ادامه داد: در اردو‌های راهیان نور، دانش آموزان با مرور خاطرات و زنده کردن لحظه‌های جهاد و شهادت با آرمان‌های شهدا و ارزش‌های دوران دفاع مقدس تجدید میثاق می‌کنند.
رزاقی بیان داشت: دانش آموزان در بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، با روایتگری از سال‌های پرافتخار جهاد، شهادت و جانفشانی در راه حفظ انقلاب اسلامی، انس و الفت بیشتری با آرمان‌های والای شهدا پیدا می‌کنند.
این مقام مسئول افزود: آموزش و پرورش مهم‌ترین نهاد فرهنگ ساز در کشور است و برگزاری اردو‌های راهیان نور مصداق بارز تحقق شعار رهبری است و هیچ نهادی مانند آموزش‌وپرورش نمی‌تواند در فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ مؤثر باشد.
مدیر آموزش و پرورش بهاباد ادامه داد: در این اردو ۱۱۴ نفر از دانش آموزان دختر شهرستان بهاباد از مناطق عملیاتی جنوب کشورهمچون اروند، شلمچه، هویزه، دهلاویه و دوکوهه بازدید خواهند کرد.
وی درپایان اضافه نمود: اردو‌های راهیان نور در گام دوم انقلاب یکی از روش‌های مؤثر جهاد تبیین و آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب با اهداف و آرمان‌های والای شهدا و ایثارگران است که می‌تواند الگو‌های موفق و حماسه‌های ماندگار و هویت‌ساز را به نسل‌های نوجوان و جوان معرفی کند.
گفتنی است تعداد ۱۱۴ نفر ازدانش آموزان آموزشگاه‌های دخترانه بهاباد با سه دستگاه اتوبوس از این شهرستان عازم سرزمین راهیان نورشدند.


انتهای پیام/

ارسال نظرات