خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

شهید قهاری امروز یک الگو در فرماندهی است/ عفو اغتشاشگران توسط مقام معظم رهبری برنامه دشمنان را برهم زد

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امروز شهید قهاری فرمانده خوش سابقه دیار سیدجمال یک الگو و نمونه فرماندهی در محافل نظامی است.
کد خبر: ۹۴۹۲۳۸۵
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در یادواره ۴۰۳ شهید شهرستان اسدآباد ضمن گرامیداشت دهه فجر و یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: امروز شهید قهاری فرمانده خوش سابقه دیار سیدجمال یک الگو و نمونه فرماندهی در محافل نظامی است.

وی با اشاره به سالروز عملیات والفجر ۸ و رشادت رزمندگان اسدآباد بیان کرد: حضور در این محفل، آن هم در روزی برفی یک گوشه چشم الهی است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در رابطه با اتفاقات روز نیز گفت: عفو اغتشاشگران توسط مقام معظم رهبری برنامه دشمنان را برهم زد و این حرکت هوشمندانه نمونه‌ای از بخشش در حین قدرت بود.

وی با بیان اینکه هرچه به ظهور نزدیک‌تر شویم فتنه‌ها پیچیده‌تر می‌شوند، بیان کرد: در جنگ تحمیلی با تمام دنیا جنگیدیم و مفتخرانه آن را پایان دادیم اما قاره اروپا را ببینید که با یک قطع صادرات گاز به چه روزی افتاده است؟

سردار مجیدی درباره فعالیت دولت نیز گفت: آیت الله رییسی و تیم وی در اقتصاد کارهای خوبی در حال انجام دارند و امروز صادرات نفت به یک میلیون بشکه رسیده و بدهی دولت قبل نیز پرداخت شده است.

وی در پایان به نقش مهم جنگ تحمیلی در رشد کشور اشاره کرد و گفت: اگرچه جنگ خرابی به بار آورد اما تربیت حاج قاسم‌ها از برکات جنگ بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار