خبرهای داغ:
باستان در گفتگو با بسیج مطرح کرد؛

شرح برنامه های اردوی راهیان پیشرفت/بازدید دانش آموزان از سیر اقتدار و پیشرفت ایران

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی در گفتگو با ما از اردوی راهیان پیشرفت نورانی و ماجراجویی دانش آوزان استعداد های درخشان در بازدید از سیر پیشرفت و اقتدار ایران قوی گفت.
کد خبر: ۹۴۹۲۳۹۴
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲

ماجراجویی دانش آموزان سمپادی در اردوی راهیان پیشرفت/بازدید دانش آموزان از سیر اقتدار و پیشرفت ایران
مجتبی باستان مسئول سازمان بسیج دانش آموزی در گفتگو با خبرنگار سرویس دانش آموزی خبرگزاری بسیج  در خصوص برگزاری اردو های راهیان پیشرفت نورانی برای دانش آموزان استعداد درخشان گفت: اردوی راهیان پیشرفت نورانی  اردویی است از تلفیق راهیان پیشرفت و راهیان نور که در استان خوزستان برگزار خواهد شد.

وی مخاطب این اردو را مخاطبان  ویژه‌ای خواند و گفت: دانش آموزانی استعداد درخشان هستند که در این اردوها حضور دارند و آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی نگاه ویژه‌ای را نسبت به این اردو‌ها دارند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی افزود: دانش آموزان این اردو مشغول تحصیل در مقطع پایه نهم بوده و در هر دوره حدود 200 نفر از این دانش آموزان قرار است به این اردو‌ها بیایند که اردوهای سه روزه ما از شمال  استان خوزستان شروع شده و در جنوبی‌ترین نقطه این استان یعنی بندر ماهشهر تمام می‌شود.

باستان مطرح کرد:در این اردوها  دانش آموزان پیشرفت کشورشان را می ببینند و صرف شدن فعل خواستن و توانستن را لمس خواهند کرد.

وی با بیان اینکه دانش آموزان در اردو های راهیان پیشرفت نورانی با فضای دفاع مقدس و جنگ تحمیلی هشت ساله آشنا می شوند  و این تاریخ‌ درخشان و زیبای دفاع مقدس را می ببینند، ادامه داد: نوع نگاه ما به کل این اردو  به صورت ماجرا است و هر ماجرا  تبدیل به یک روایت می‌شود. ما در اردو راهیان پیشرفت نورانی در استان خوزستان نه ماجرا برای دانش آموزان رقم خواهیم زد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی خاطرنشان کرد: آغاز ماجراهای این اردو با  بازدید دانش آموزان از  نمایشگاه هوافضا در تهران آغاز می‌شود و پس از آن شرکت کنندگان در اردوهای راهیان پیشرفت نورانی عازم استان خوزستان می شوند.

وی با اشاره به برنامه ی بازدید دانش آموزان استعداد های درخشان از سد کرخه یادآور شد: با این بازدید دانش آموزان تعهد و تخصص جوانان ایرانی در ساختن بزرگترین سد تاریخ ایران را خواهند دید.
ت/9606

ارسال نظرات
پر بیننده ها