قهرمانان ورزشی مدال افتخار بر گردن مادران خود آویختند‌

اولین مراسم تجلیل از مادران قهرمان و پهلوان‌پرور به همت بسیج ورزشکاران برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۲۴۲۴
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱

به گزارش روابط عمومی بسیج ورزشکاران، مراسم تجلیل از مادران قهرمان و پهلوان پرور به همت بسیج ورزشکاران و با حضور مهدی میرجلیلی رئیس بسیج ورزشکاران، محمد پولادگر، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، امیر فولادی رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح، ابراهیم نوزایی رئیس فدراسیون چوگان، مهرعلی باران‌چشمه رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی، علی خلیلی سرپرست فدراسیون ورزش همگانی، محمد شروین اسبقیان رئیس فدراسیون معلولان و جانبازان و احدی مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان ورزشکاران و مادران‌شان در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر برنامه های متعددی داشتیم که حسن ختام این برنامه ها تجلیل از مادران ورزشکار و پهلوان است سازمان بسیج ورزشکاران برای اولین بار به پاس مقام بلند و با ارزش مادر این مراسم را برگزار می کند کند پیام این مراسم برای ورزشکاران و قهرمانان کشورمان این است که اگر دعای خیر مادر و زحمات مادران نبود شاید امروز هیچ ورزشکاری روی سکو قرار نمی گرفت.

 

وی افزود: مراسم امروز ما تجلیل از مادران مقابل حریفان غاصب صهیونیستی به میدان رفتند و یک کار بسیار ارزشی را انجام دادند همچنین از ورزشکارانی که قهرمانانه روی سکوی قهرمانی ایستادند و به پرچم مقدس کشورمان احترام گذاشتند و در حین مسابقات ارزش‌های اسلامی را رعایت کردند قهرمانان کشورمان هستند. این مراسم برای اولین بار در سطح کشور با همکاری مسئولین استانی برگزار می شود و امروز قرار است از  265 مادر پهلوان و قهرمان پرور در سرار کشور تجلیل شود. امروز در تهران حدود 15 ورزشکار و خانواده شهید تجلیل خواهد شد.

در این مراسم هانیه رستمیان به همراه مادرش در این مراسم شرکت کرد. همچنین مادر یونس امامی کشتی گیر ملی پوش کشورمان نیز در مراسم شرکت کرد و از او با اهداء تندیس و مدال و لوح تقدیر تجلیل شد.

همچنین از خانواده دو شهید راضیه کشاورز و حاج حبیب بدوی شهید مدافع حرم تجلیل شد.

احمد میرزاپور (کشتی پهلوانی)، مریم خاتونی (دوچرخه‌سواری)، عشرت کردستانی (پارا دومیدانی)، نیما رستم‌پور (بدمینتون)، دیانا رحیمی (ووشو)، هستی رضایی (موتورسواری)، نازنین بازدار (ووشو) و همسر محمد انصاری (فوتبال) از دیگر ورزشکاران حضور یافته در این مراسم بودند

ارسال نظرات
آخرین اخبار