فرماندار شهرستان تفرش از برگزاری اجلاسیه سرداران، فرماندهان و ۴۰۰ شهید شهرستان تفرش خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۲۴۵۰
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از تفرش؛ محمدرضا رضایی، فرماندار شهرستان تفرش در جلسه هماهنگی برگزاری اجلاسیه سرداران، فرماندهان و ۴۰۰ شهید این شهرستان، با بیان اینکه باید شهدا را سرلوحه زندگی خودمان قرار دهیم، گفت: شهدا امنیت‌ سازان واقعی هستند؛ امنیت امروز کشور مدیون خون پاک شهدا و فداکاری‌ های آن‌ ها است.

وی افزود: اگر بتوانیم سیره شهدا را در جامعه پیاده کنیم شاهد بروز امنیت واقعی و پایدار در جامعه خواهیم بود چراکه گرامیداشت یاد شهدا سیره عملی آنان را گسترش می دهد و مملکت را نسبت به فتنه و توطئه دشمنان بیمه می کند.

فرماندار شهرستان تفرش با بیان اینکه تجلیل از جایگاه و مقام شهدا وظیفه همه کسانی است که خود را مدیون خون آن‌ان می‌دانند، تصریح کرد: تمامی مسئولین شهرستان موظف هستند که با همکاری یکدیگر شرایط را برای هر چه بهتر برگزار کردن این اجلاسیه فراهم کنند.

رضایی افزود: برگزاری اجلاسیه سرداران، فرماندهان و ۴۰۰ شهید تفرش در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد لذا  باید تلاش خود را در این راستا انجام دهیم و کارها باید با شتاب بیشتری انجام بپذیرد. 

در این جلسه مسئولان شهرستانی ضمن ارائه راهکار برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر کنگره، با پیشنهاد فرماندار در زمینه زمان برگزاری اجلاسیه در بیستم اردیبهشت ماه سال آینده موافقت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات