خبرهای داغ:
معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین؛  

۲۷ فروشگاه زنجیره‌ای و تعاونی استان قزوین در طرح فجر تا فطر همکاری دارند

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از همکاری ۲۷ فروشگاه زنجیره‌ای و تعاونی برای توزیع کالاهای اساسی از فجر تا فطر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۲۷۰۰
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱

قزوین_به گزارش خبرنگار بسیج، مجید رحمانی صبح امروز در نشست توجیهی و آموزشی با فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی استان قزوین با بیان این مطلب افزود: فروشگاه‌ها و تعاونی‌ها ظرفیت فوق العاده‌ای برای توزیع کالاهای اساسی به شمار می‌روند.

وی اضافه کرد: هر فروشگاه و تعاونی می‌تواند برای تامین کالاهای اساسی با شهرستان مربوطه نامه نگاری کند تا سریعا کالاهای لازم به آن‌ها تحویل شود.

به گفته رحمانی عرضه انواع کالاهای اساسی شامل گوشت، برنج، شکر و مرغ در دستور کار این فروشگاه‌ها و تعاونی‌ها قرار دارد که لازم است مورد اطلاع شهروندان قرار گیرد.

این مسئول بیان داشت: مقداری گوشت گرم نیز به داخل کشور وارد شده و در اختیار فروشگاه‌های استان قزوین قرار گرفته که باید به نحو مطلوب از سوی فروشگاه‌ها اطلاع رسانی شود.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین به برخی تخفیفات و حمایت‌های فروشگاه‌ها نیز اشاره کرد و یادآور شد: علاوه بر تخفیفاتی چه فروشگاه‌ها در این دوره اعمال خواهند کرد، برخی خریدهای تقسیطی نیز با هدف حمایت از مصرف کنندگان لحاظ شده است.

رحمانی در پایان بر نصب پلاکاردهای توزیع کالاهای اساسی از سوی فروشگاه‌ها تاکید کرد تا شهروندان بتوانند به نحو مطلوب از این فرصت استفاده کنند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها