خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
همدان-مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت:‌ در سطح استان هر ماموریتی محول شود همواره خواهران بسیجی با قوت پای کار هستند و به نحو احسن در ماموریت‌های بسیج نقش‌آفرینی می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۹۲۷۲۶
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فرزانه رضیان در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه همدان که در نمازخانه این ناحیه برگزار شد با بیان اینکه ۵۰ درصد جامعه هدف هر منطقه و سرزمین را خواهران تشکیل می‌دهند، اظهار کرد: من بر این باور هستم که خواهران در ۱۰۰ درصد جامعه هدف نقش‌آفرین و تاثیرگذار هستند.

وی ضمن تقدیر از خانم رزجی ابراز کرد: خانم رزجی یک فرد مجاهد، انقلابی و با اخلاص است که در مدت ۲۱ سال خدمت وی در مجموعه در سختی‌ها و مشکلات، در جنگ‌های نرم و سخت، در شرایط کرونا و... با همدلی و همراهی دیگر خواهران بسیجی خالصانه بدون هیچ چشم‌داشتی حتی با خانواده خود پا به کار بود و ماموریت‌ها را به نحو احسن انجام می‌داد و در همه صحنه‌ها حضور داشت.

مسئول جامعه بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از خانم رزجی به عنوان یکی از خواهران نمونه، الگو و موفق بسیج جامعه زنان استان یاد کرد و گفت: قدم‌هایی که در بسیج برداشته می‌شود به طور قطع در زندگی و عاقبت بخیری ما بی‌تاثیر نخواهد بود.

وی عنوان کرد: خانم کتابی نیز از خواهران موفق و توانمند است که از فرماندهان حوزه‌های خواهر درخواست داریم در انجام ماموریت‌های بسیج ایشان را یاری کنند.

رضیان ضمن تشکر از خواهران بسیجی ناحیه همدان عنوان کرد: در سطح استان هر ماموریتی محول شود همواره خواهران بسیجی با قوت پای کار هستند و به نحو احسن در ماموریت‌های بسیج نقش‌آفرینی می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات