خبرهای داغ:
آیت‌الله شعبانی:

اسلام و انقلاب بیشترین عنایت را به تکریم و تعالی خانواده دارد

همدان- نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: اسلام و انقلاب به عنوان مکتب انسان ساز  بیشترین عنایت را به تکریم و تنزیه و تعالی خانواده دارد و این نهاد مقدس را کانون تربیت، مهد مودت و رحمت برمی‌شمارد.
کد خبر: ۹۴۸۹۸۲۲
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی، بانوان انقلابی و تلاشگر همدان ضمن دیدار با آیت‌الله حبیب اله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با آرمان‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

امام جمعه همدان در این دیدار ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: اسلام و انقلاب به عنوان مکتب انسان ساز  بیشترین عنایت را به تکریم و تنزیه و تعالی خانواده دارد و این نهاد مقدس را کانون تربیت، مهد مودت و رحمت برمی‌شمارد.

آیت الله حبیب‌الله شعبانی موثقی افزود: اسلام سعادت و شقاوت جامعه انسانی را منوط به صلاح و فساد این بنا (خانواده) می‌داند و هدف از تشکیل خانواده را تامین نیازهای مادی، معنوی، عاطفی و آرامش بیان می‌کند.

وی ادامه داد: دستیابی به این اهداف والا نیازمند توجه جدی به مقوله ازدواج به هنگام جوانان و پیاده کردن قوانین مربوط به خانواده در اسلام است و ضروری است که همه ارگان‌ها و نهادها با وحدت و مشارکت و همدلی در راستای تعالی و مصالح خانواده گام بردارند.

فرزانه رضیان، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان همدان نیز در ادامه با تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی به بیان خلاصه‌ای از وضعیت شهرستان و طرح‌های تربیتی، اخلاقی امسال پرداخت و به مقوله ازدواج و فرزندآوری به عنوان مهمترین طرح در این زمینه اشاره کرد.

همچنین چهار نفر از خواهران فعال در عرصه تربیت دینی و هیئت اندیشه ورز نیز در این جلسه ضمن تبریک مجدد پیروزی انقلاب اسلامی، به مقوله حجاب پرداختند و مطالبه‌گری عفاف و حجاب در سطح ادارات و جامعه را خواستار شدند.

در این جلسه بانوان به منظور تعالی زن و خانواده در اعتراض به مظاهر منافی عفت از امام جمعه در خصوص اهمیت عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر برخی از بانوان سطح شهر و ادارات را که حجاب کامل را رعایت نمی‌کنند خواستار شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات