سردار سلیمانی در اختتامیه مسابقات قرآن و عترت بسیج مطرح کرد؛

حضور ۳۰ هزار واحد قرآنی در پایگاه‌های بسیج سراسر کشور/توسعه و تبیین «حفظ و تلاوت قرآن» در قالب برنامه پنج‌ساله بسیج

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: بسیج رویکرد مفصلی بر تأکیدات رهبر انقلاب در حفظ و تلاوت قرآن کریم دارد. این رویکرد که در حال اجراست، در قالب برنامه پنج‌ساله بسیج، تبیین و توسعه خواهد یافت.
کد خبر: ۹۴۹۲۸۳۹
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹

سردار سلیمانی در اختتامیه مسابقات قرآن و عترت بسیج:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور صبح امروز در اختتامیه بیست و نهمین مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج اظهار کرد: در ماه پر برکت رجب و پس از دهه فجر انقلاب اسلامی، توفیق شد تا مسابقات قرآن و عترت را با ۱۱۸ هزار فعال در سراسر کشور برگزار کرده و میزبان این رویداد در تهران باشیم.

وی با بیان اینکه بسیج رویکرد مفصلی بر تأکیدات رهبر انقلاب در حفظ و تلاوت قرآن کریم دارد گفت: این رویکرد که در حال اجراست، در قالب برنامه پنج‌ساله بسیج، تبیین و توسعه خواهد یافت.

سردار سلیمانی با اشاره به حضور سی‌هزار واحد قرآنی در پایگاه‌های بسیج گفت: ظرفیت گروه‌های جهادی و فعالیت دارالقرآن شهرستانی، در پانصد شهر کشور فعال هستند. 

وی با بیان اینکه تلاش بسیج این است تا دارالتحفیظ قرآنی در سراسر کشور داشته باشد افزود: انقلاب اسلامی، قرآنی بوده و فرهنگ قرآنی را به صورت مشروح می‌بینیم. ضرورت دارد برای دانشجویان و دانش‌آموزان و محلات و مساجد، این موضوع را دنبال کنیم.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه ۱۱۸هزار نفر از این دور مسابقات شرکت کردند افزود: این میزان از حضور، نشانگر علاقه‌مندی جوانان به قرآن است. این مسابقات در بخش‌های گروهی، انفرادی خانوادگی و خلاقیت برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در اختتامیه بیست و نهمین مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج ۲۲نفر حائز رتبه نخست شدند، گفت: اختتامیه بیست و نهمین مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج با حضور ۳۱۴ نفر در روز‌های اخیر آغاز شد. این مسابقات با معرفی ۶۶ نفر برگزیده به کار خود پایان می‌دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: از همه عزیزانی که در برگزاری این برنامه باشکوه تلاش کردند، به‌خصوص از شما شرکت کنندگان قدردانی می‌کنم. 

ت-۵۳۷۹

انتهای  پیام/

ارسال نظرات