خبرهای داغ:

همایش بین‌المللی جهاد تبیین در دانشگاه رازی کرمانشاه آغاز شد

همایش بین‌المللی جهاد تبیین (چیستی، فرصت‌ها، راهبردها و راهکارها) صبح امروز چهارشنبه با حضور شخصیت های داخلی و خارجی در سالن اجتماعات فرهنگ و ادب دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه رازی کرمانشاه آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۹۲۸۴۳
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه در آیین آغاز به کار این همایش گفت: در این همایش یک روزه ۱۸ نفر از شخصیت های مطرح داخلی و خارجی با موضوع جهاد تبیین به ارائه مقاله و سخنرانی می پردازند.

«محمدنبی احمدی» افزود: در این همایش شخصیت هایی از ایران و کشورهای عراق، لبنان، پاکستان و مصر حضور دارند و در محورهای همایش سخنرانی می کنند.

به گفته وی سخنران ویژه این مراسم آیت الله دکتر «علی رازینی» عضو شورای نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور است.

در این همایش «علی السعدی» از عراق با موضوع انقلاب اسلامی ایران و ضد رسانه ها (چهره واقعی و تلاش برای تحریف)، دکتر دلال عباس از لبنان با موضوع جهاد تبیین و تأثیر آن در خنثی سازی توطئه- های غرب علیه ایران، مهندس «عبدالحکیم طنطاوی» از مصر با موضوع جهاد تبیین و نقش مقاومت اسلامی و دکتر «محمد باقر مهدوی از پاکستان با موضوع جهاد توببین و توضیح با توجه به دین و عقلانیت به عنوان چهره های خارجی سخنرانی می کنند.

وی همچنین به حضور شخصیت های برجسته از کشورمان به عنوان سخنران در این همایش نیز نام برد و گفت: در این همایش یک روزه همچنین دکتر «مرتضی آقامحمدی» با موضوع جهاد تبیین یکی از الزامات تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، دکتر فاطمه نصیری با موضوع جهاد تبیین در آسیب‌شناسی معنوی خانواده تراز انقلاب اسلامی، دکتر «احسان نوروزیان» با موضوع تبیین رویدادها و مناسبات تقویم ملی ایران، دروازه‌ای بر تبیین هویت حقیقی ایران در جهان معاصر و دکتر «محمدعلی سوادی» با موضوع راهکارهای مواجه با آسیب های فرهنگ سیاسی به ایراد سخنرانی می پردازند.

دکتر «مجتبی نجفی» با موضوع جهاد تبیین از منظر امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، دکتر حسین سلطان‌محمدی با موضوع نقش معنویت در تقویت مؤلفه‌های مقاومت و استکبارستیزی با رویکرد بر اندیشه دفاعی فرمانده معظم کل قوا، دکتر «رحیم امرایی» با موضوع تبیین تعالی بیداری اسلامی در آینه تمام نمای انقلاب اسلامی، دکتر «مجید چهری» با موضوع جُستاری در روش شناسی جهاد تبیین در خطبه حضرت زینب (س) و «سمیه السادات موسوی چراغ آبادی» پیش‌بینی میزان تأثیر تولید محتوای دیجیتال اسلامی ویژه بازی‌های رایانه‌ای از دیگر سخنرانان این همایش هستند.

همچنین در این همایش یک روزه «کوثر لرستانی» با موضوع مؤلفه‌های جهاد تبیین فرهیختگان در امیدآفرینی و ارتقای فکری جوانان، دکتر «طیبه زارعی» با موضوع جهاد تبیین؛ مبانی نظری و شاخصه‌های موضوعی آن در اندیشه آیت الله خامنه‌ای و دکتر «امیر مرادی» با موضوع جایگاه شبکه ملی اطلاعات در صیانت فرهنگی و اجتماعی فضای مجازی در پرتو جهاد تبیین به ایراد سخنرانی می پردازند.

ارسال نظرات