مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان بوشهر در نشستی با مدیران و کارکنان شرکت آبفا این استان با اشاره به تنها راه برون‌رفت از مشکلات کشور گفت: کار جهادی تنها راه برون‌رفت از مشکلات کشور است.
کد خبر: ۹۴۹۲۸۹۶
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عبدالله اسکندری با توجه به تقابل نظام اسلامی با نظام سلطه افزود: انقلاب اسلامی در طول این چند دهه فراز و فرود‌های فراوانی داشته، ولی با عزم و اراده‌ای که مبتنی بر ایمان و اعتماد به خداوند دارد هیچگاه تسلیم دشمنان و قدرت‌های استکباری نشده است.
وی اظهار داشت: ایران در با مقایسه با قبل از انقلاب در همه زمینه‌ها پیشرفت چشمگیر داشته تا جایی که در حوزه پزشکی ایران اکنون مرجعیت منطقه را دارد.

کار جهادی تنها راه برون‌رفت از مشکلات کشور است

این مسئول ادامه داد: اکنون به برکت انقلاب اسلامی و نظام و همچنین خدمات و تلاش‌های انجام شده و با وجود همه توطئه‌ها و تحریم‌ها، در بسیاری از حوزه‌ها سرآمد هستیم.
مسئول سازمان بسیج ادارت و کارمندان استان بوشهر با اشاره به برتر بودن ایران از نظر شاخص‌های انسانی یاد‌آور شد: ایران از نظر شاخص‌های انسانی طبق گزارشات مرکز آمار سازمان ملل در حوزه تولید علم جزء برترین‌های دنیا هستیم.
عبدالله اسکندری با اشاره به اینکه ایران در عرصه تولید علم از قطب‌های اصلی جهان به شمار می‌رود اذعان کرد: کار جهادی تنها راه برون‌رفت از مشکلات کشور است و با چنین روندی ایران اسلامی شتابان به سمت قوی شدن پیش می‌رود که دغدغه آمریکا نیز در همین زمینه است.

کار جهادی تنها راه برون‌رفت از مشکلات کشور است

وی در پایان گفت: امروزه چالش اصلی امریکا با ایران در خصوص سلاح پیشرفته است چرا که ایران اسلامی با قدرت نظامی روزافزون خواب دشمنان را آشفته کرده است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات