خبرهای داغ:

علیرضا اکبری رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار شد

همدان-در مراسمی باحضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، فرماندار بهار و جمعی از مسئولین شهرستانی، علیرضا اکبری به عنوان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار معرفی شد.
کد خبر: ۹۴۹۲۹۵۱
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، روح اله نباتی، فرماندار شهرستان بهار در آیین تکریم و معارفه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: انجام چندین جشنواره مختلف فرهنگی و هنری و نمایشی در شهرستان در زمان مدیریت آقای شهنوازیان که حاصل تجربه، تلاش و پیگیری‌های ایشان بود بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی افزود: فرصت خدمت به مردم، فرصتی است که شاید تکرار نشود و باید از این موهبت برای رضای خداوند و مردم استفاده کرد و برای آقای اکبری که از جوانان مومن و انقلابی است و این میدان فرهنگی قدم گذاشته است، آرزوی موفقیت داریم.

فرماندار شهرستان بهار ادامه داد: امیدواریم با توجه به ظرفیت‌های کم نظیر فرهنگی و هنری شهرستان، جهش خوبی در عرصه فرهنگی شهرستان بهار رخ دهد و ارتباط بیشتر با اقشار مختلف به خصوص جوان‌ها در دستور کار قرار گیرد.

مسعود ویژه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نیز از حمایت‌های فرماندار شهرستان بهار در امور فرهنگی و هنری و برگزاری جشنواره‌ها تقدیر کرد.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حبیب شهنوازیان، علیرضا اکبری به عنوان رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات