خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان از راه اندازی نمایشگاه صنايع تبدیلی در شلهه حاج حسین توسط پایگاه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) و حوزه مقاومت بسیج حضرت قمربنی هاشم(ع)خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۲۹۵۷
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ناحیه مقاومت بسیج آبادان :فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان طی گفتکو با خبرنگار بسیج ،از افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی به مناسبت گرامی داشت دهه فجر باهدف فرهنگ‌سازی مصرف محصولات اقتصاد مقاومتی طی مراسمی در روستای شلهه حاج حسین اطلاع داد.

فرمانده ناحیه درادامه بیان کرد: به مناسبت چهل وچهارمین بهار انقلاب نمایشگاه «اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی» به همت بسیج سازندگی حوزه مقاومت بسیج حضرت قمربنی هاشم(ع) وپایگاه مقاومت بسیج امام سجاد(ع)در روستای شلهه حاج حسین باهدف فرهنگ‌سازی مصرف محصولات اقتصاد مقاومتی با حضوربسیجیان، مردم وتنی چند از مسئولان افتتاح شد.

وی درادامه افزود؛ در این نمایشگاه که به همت کار آفرین بسیجی روستای حاج حسین دایر شده است محصولات تولیدی خودرا تا پایان سال جاری در معرض بازدید کنندگان قرار می دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان در آئین افتتاحیه این نمایشگاه بابیان اینکه هم‌زمان با دهه فجر نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در راستای فرهنگ‌سازی مصرف محصولات اقتصاد مقاومتی و تشویق کارآفرینان دایر شده است، اظهار داشت: در این نمایشگاه نمونه ای از یک کارآفرین نمونه را معرفی می نماید و یک الگوی خوب برای کسانی است که می خواهند در این زمینه فعالیت کنند.

وی در خصوص این کارآفرین گفت: این بسیجی کار آفرین با سرمایه کم فعالیت خود را شروع کرده است و امروز شاهد این هستیم که بعد از گذشت چندسال سرمایه خود را افزایش داده است اکنون با کمک حمایت بسیج سازندگی کار و کاسبی خود را توسعه می دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها