خبرهای داغ:
امام جمعه اهل سنت شهرستان آق قلا گفت:

هدف از اتحاد و انسجام مسلمانان، تحقق آرمان‌های اسلام و شکست دشمنان است

آخوند عبدالرزاق رهبر: اگر مسلمانان در برابر رژیم صهیونیستی یکپارچه و متحد باشند این مولود نامشروع و شوم آمریکا نمی‌تواند به جنایت‌های خود در کشورهای اسلامی به ویژه ملت مظلوم فلسطین ادامه دهد.
کد خبر: ۹۴۹۲۹۸۹
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳

هدف از اتحاد و انسجام مسلمانان، تحقق آرمان‌های اسلام و شکست دشمنان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ آخوند عبدالرزاق رهبر در دومین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی گفت: مسلمانان در مذاهب گوناگون، دشمنان مشترکی دارند و در عین آزادی عقیده و بیان در زیر پرچم توحید و رسالت نبی مکرم اسلام (ص) با یکدیگر هم‌عقیده هستند.

امام جمعه اهل سنت آق‌قلا افزود: با وفاق، اتحاد و انسجام است که مسلمانان می‌توانند بر دشمن پیروز شوند. تفرقه‌افکنی کار دشمنان است و همیشه تلاش کرده‌اند با ایجاد تفرقه و اختلاف بین مذاهب اسلامی، جامعه مسلمین را دچار خسارت و آسیب کنند.

وی اظهار داشت: اگر مسلمانان در برابر رژیم صهیونیستی یکپارچه و متحد باشند این مولود نامشروع و شوم آمریکا نمی‌تواند به جنایت‌های خود در کشورهای اسلامی به ویژه ملت مظلوم فلسطین ادامه دهد.

آخوند رهبر خاطرنشان کرد: وحدت اسلامی به این معنا نیست که همه به اجبار یک مذهب را بپذیرند بلکه هدف اتحاد و انسجام مسلمانان اعم از شیعه و ستی برای تحقق آرمان‌های اسلام و شکست و بیرون راندن دشمنان از کشورهای اسلامی است.

وی با اشاره به برخی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در موضوع وحدت عنوان کرد: امروز بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند وحدت، همدلی و هم‌افزایی هستیم و مسئولان و مردم باید برای رفع مشکلات و دفع شر دشمنان با یکدیگر همدل باشند.

امام جمعه اهل سنت آق‌قلا بیان داشت: نقش دین اسلام در وحدت و برادری و نقش وحدت در پیشبرد اهداف اسلام برای دشمنان گران آمده است و برای همین با تز تفرقه بینداز و حکومت کن، وارد کشورهای اسلامی شده و خسارت‌های جبران‌ناپذیری را به مسلمانان وارد ساختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها