خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در سپاه قم:

خبرنگاران همیشه پای انقلاب بوده و هستند

نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام علی ابن ابی‌طالب (ع) قم با اشاره به اینکه علمی اثرگذار است که با بینش همراه باشد تا درستی‌ها و غلط‌ها را به شما نشان دهد، گفت: خبرنگاران همیشه پای انقلاب بوده و هستند.
کد خبر: ۹۴۹۳۰۰۴
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۸

جت‌الاسلام‌والمسلمین اکبری ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال استان که در تالار شهر برگزار شد با اشاره به اینکه خبرنگاران همیشه پای انقلاب بوده و هستند، اظهار داشت: علم هرکسی زمانی مؤثر است که چند ویژگی داشته باشد.
وی ادامه داد: امام موسی ابن جعفر (ع) می‌فرمایند بهترین علم آن علمی است که مسیر زشتی‌ها و زیبایی‌ها را به شما نشان دهد.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام علی ابن ابی‌طالب (ع) افزود: علمی که قدرت تشخیص به شما ندهد علم نیست و دانش است و معلمی که آن دانش را منتقل می‌کند بعبارتی مانند یک مترجم است.

وی اضافه کرد: علم زمانی مفید و مؤثر است که به آن عمل کنیم. علم دارای دو بخش آموختن و نفوذ در جان انسان است. اگر این دو باهم باشند آن علم مفید خواهد بود.

حجت‌الاسلام اکبری با اشاره به اینکه اگر علم مفید و مؤثر باشد بصیرت، آگاهی و معرفت را به همراه دارد، عنوان کرد: آغاز و شروع این مسئله شناخت خدا است.
وی ادامه داد: یک‌عالم باید خداشناس، خودشناس، وظیفه‌شناس و دشمن‌شناس باشد. اگر علم این جهات را داشته باشد می‌تواند زیبایی‌ها و زشتی‌ها را به انسان نشان دهد.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام علی ابن ابی‌طالب (ع) ابراز داشت: علمی اثرگذار است که با بینش همراه باشد که این علم تضمین‌کننده دنیا و آخرت انسان خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار