خبرهای داغ:

رونمایی از کتاب صوتی «یک‌ون شبهه» در سپاه ناحیه بقیه الله شیراز

از کتاب صوتی «یک‌ون شبهه» در سپاه ناحیه بقیه الله شیراز رونمایی شد.
کد خبر: ۹۴۹۳۰۸۴
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرنگار بسیج از شیراز، سرهنگ پاسدار مجید علیپور در آئین رونمایی از کتاب صوتی یک‌ون شبهه اظهار داشت: یکی از ضروزتهای جامعه امروز توسط سکان‌دار انقلاب مورد مطالبه قرار می‌گیرد، جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین یکی از اعتقادات دینی ماست، تصریح کرد: ولی فقیه انگشت اشاره خود را برای گام برداشتن صحیح در این مسیر گرفته‌اند، جهاد، صرفا دست گرفتن سلاح برای مقابله با دشمن نیست، بلکه هر عرصه‌ای که نیاز به کارسخت و مقاومت داشته باشد، معنای جهاد پیدا می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز ادامه داد: امیرالمؤمنین (ع) در دوران کوتاه حکومت اسلامی، شاهد فتنه‌هایی مختلفی بودند، تصریح کرد: منطق اسلام اینقدر غنی است که پاسخ همه شبهات داده می‌شود.

سرهنگ علیپور با بیان اینکه کتاب یک‌ون شبهه پاسخ به سوالات و شبهات رایج در جامعه بخصوص برای نسل جوان است، ادامه داد: این کتاب با یک نگاه علمی، مستند و بی عیب و نقصی پاسخ این شبهات را ارائه کرده است.

وی گفت: از آنجا که در جهاد تبیین باید از همه ابزارها استفاده کنیم، تصمیم بر این شد که فایل صوتی این کتاب تهیه شود تا کسانیکه فرصت مطالعه ندارند، در مواقع مختلف با صوتی دلنشین‌ گوش دهند.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز با تاکید بر اینکه انتشار این فایل شراکت در جهاد تبیین است، گفت: علاقه مندان می توانند از طریق لینک http://tanvir.ir/fa/news/130382/ این کتاب را رایگان دریافت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار