خبرهای داغ:
سردار علی ملک شاهکوهی گفت: دشمن جوانان ما را با این ترفند که انقلاب در حال سرنگونی است و اگر نیاید جایی در دولت آینده ایران ندارید فریب داد.
کد خبر: ۹۴۹۳۱۷۲
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲

باید مراقب باشیم در دام عملیات های روانی دشمن قرار نگیریم/احداث بزرگترین مرکز دندانپزشکی شمال کشور در گرگان

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در مراسم یادواره شهید رضا محمدخانی و نکوداشت یاران آسمانی پیشکسوتان جهاد و شهادت کانون وابستگان سپاه استان در حسینیه غدیر سپاه نینوا گفت: جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ملت بزرگ ایران در اوج ناباوری و با تمام تلاشهایی که دشمنان انقلاب اسلامی سالیان سال داشتند برگزار کردند به ویژه سال ۱۴۰۱ که قریب به سه ماه قبل استارت این اغتشاشات را زدند که یکی از اهداف اینها نیامدن مردم در جشن ۲۲ بهمن بود ولی ملت بزرگ ایران مشت محکمی بر دهان آمریکا انگلیس و ایادی داخلی و خارجی آنها زدند.

وی افزود: در اغتشاشات اخیر یکسری از خواص امتحان بدی پس دادند آنها باور کردند که انقلاب اسلامی در حال سرنگونی است یکسری دیگر باور کردند که انقلاب اسلامی سرنگون شده و در مقابل هجمه ها موضع‌گیری نکردند و ساکت ماندند، جوانان ما را با همین ترفند که انقلاب در حال سرنگونی است و اگر نیاید جایی در دولت آینده ایران ندارید به میدان آوردند و با این گونه دروغها آنان ما را فریب دادند.

ملک شاهکوهی اظهار داشت: باید مراقب باشیم در دام عملیات های روانی دشمن قرار نگیریم دشمن برای سال ۱۴۰۲ به شدت برنامه دارد که از فتنه سال ۱۴۰۱ پیچیده تر است و می خواهد که مردم ما در تصمیمات راهبردی شان اشتباه کنند و ما به عنوان یادگاران امام و دفاع مقدس باید هوشیار باشیم و چشم و گوش مان را باز کنیم و مراقب فضای مجازی و شبکه های آن سوی آب باشیم.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس آخرت جلو بود و دنیا پشت سر، اما الان این مسئله عوض شده است و دنیا از آخرت سبقت گرفته است.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان خاطر نشان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون ۳۶۰ میلیارد تومان پول از سازمان بسیج سردار سلامی سردار سلیمانی بنیاد تعاون بسیج خدمات کارکنان و غیره چه نقدی و چه امکاناتی دریافت کردیم.

وی در پایان یادآور شد: ما در بیماری سرطان رتبه اول کشور را داریم و موسسه‌ای تشکیل می‌شود که این عزیزان را ساماندهی کند. بنیاد تعاون بسیج در شش شهرستان استان درمانگاه احداث می‌کند و بزرگترین دندانپزشکی شمال کشور نیز در گرگان در ۶ طبقه احداث خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها