خبرهای داغ:
همدان-معاون هماهنگ کننده نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه پیام شهدا مبارزه با ستمگران و استکبار جهانی است، گفت: شهدا زنده و تاثیرگذار هستند.
کد خبر: ۹۴۹۳۱۹۳
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرتیپ پاسدار سعید فرجیان زاده سی و هفتمین یادواره شهدای عملیات والفجر ۸ در مسجد مهدیه همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: پیام شهدا مبارزه با ستمگران و استکبار جهانی است.

وی افزود: پیام شهدا بر اساس نص صریح قرآن، این است که در راه خدا سست نشوید و نترسید چراکه شما بهترین هستید، اگر مسیر اهل بیت(ع) را دنبال کنید.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه کسانی که در مسیر انقلاب سست می‌شوند از مسیرشهدا خارج شده‌اند، گفت: شهدا زنده و تاثیرگذار هستند و برخانواده  و جامعه خود تأثیر می‌گذارند و روح آنان را تعالی می‌بخشند و در گرفتاری‌ها دست‌های لغزش شوندگان را می‌گیرند.

وی ادامه داد: در این مسیر پر شتاب پیشرفت و ترقی جمهوری اسلامی ایران چه کسانی که سوابق درخشانی داشتند اما لغزیدند و این نبود مگر دوری از پیام و گفتمان شهدا.

سردار فرجیان زاده بیان کرد: ما به دعای شهدا محتاجیم، شهدا محی و زنده کننده هستند و مظهر قدرت کشور و دارالشفای دلدادگانشان و شیفتگان مسیر حق و حقیقت هستند.

وی با بیان اینکه مغناطیس شهدا جوانان را عاشق خود می‌کند و جوانان از آنها هدایت خود را مطالبه می‌کنند، افزود: شهدا در منطقه هم تاثیر گذار هستند و وجود مبارک و پیام آنها جبهه مقاومت را فرا گرفته است، همان گونه که می‌بینید جوانان مقاومت امروز در مقابل استکبار می‌ایستند و شجاعانه از آرمان‌های خود دفاع می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: مغناطیس شهدای ما کشورهای زیادی را به خودشان جذب کرده است و تاثیرگذاری آنها در طول تاریخ خواهد ماند و این شهدا استمرار شهدای کربلا هستند.

وی گفت: شهدای والفجر ۸، شهدای مظلومی هستند که شبانه به اروند زدند، همان اروند خروشانی که وحشت آفرین بود اما شهدا به اروند زدند وموانع متعدد دشمن در مقابل آنها زبون و ناچیز بود و توانستند از آن رود خروشان عبور کنند و پیچیده‌ترین عملیات دفاع مقدس را با پیروزی به سرانجام برسانند؛ ۸۰ شهیدی که با توسل به خدا دشمن را سرکوب کردند و به پیروزی رسیدند.

سردار فرجیان زاده خاطر نشان کرد: امروز دشمنانی داریم که نمی‌خواهند نام و یاد شهدا باشد و هدف براندازی نظام از اهداف شوم آنها است که نمونه آن اغتشاشات ۱۰۰ روزه بود که در یک جنگ ترکیبی علیه نظام جمهوری اسلامی شروع کردند و از همه توان و عوامل نفوذی خود و شبکه‌های اجتماعی استفاده کردند و ازهمه امکانات رسانه‌ای خود برای مقابله با نظام اسلامی بهره بردند.

وی افزود: در این اغتشاشات تمام ضد انقلاب و هنرمندان، ورزشکاران و منافقین و همه ظرفیت‌های کشورهای همسو با هدف براندازی نظام پیش آمدند و هزاران میلیارد به این نظام تحمیل کردند و روحانی و بسیجی ما را به شهادت رساندند و عده‌ای هم سکوت کردند و در مقابل این همه خباثت دشمن موضعی نگرفتند و هیچ حمایتی از نظام نکردند.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران افزود: خدا را شاکریم که مردم قدرشناس ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن قیام کردند و شنبه تاریخی را رقم زدند.

وی عنوان کرد: ۲۲ بهمن امسال در واقع یک رفراندوم بود و مردم ایران ثابت کردند نظام جمهوری اسلامی را دوست دارند چراکه با تحلیل وارد عرصه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شدند و وقتی خباثت آمریکا و دنباله‌روهای آنها را دیدند که به چهره انقلاب اسلامی چنگ می‌اندازند در صحنه حاضر شدند و نشان دادند انقلاب  و راه شهدا و مکتب اباعبدالله(ع) و امامین انقلاب استمرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات