خبرهای داغ:
به نقل از معاونت عملیات سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع)
رزمایش الی بیت المقدس 13 به یاد شهید مدافع امنیت آرمان علی وردی با هدف ارتقا امنیت پایدار محلات و افزایش رضایتمندی عموم شهروندان در سطح محدوده های سرزمینی شهر اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۳۲۱۰
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه امام صادق (ع) استان اصفهان: رزمایش الی بیت المقدس 13 به یاد شهید مدافع امنیت آرمان علی وردی با اجرای ماموریت های دفاعی امنیتی با هدف ارتقا امنیت پایدار محلات و افزایش رضایتمندی عموم شهروندان در سطح محدوده های سرزمینی شهر اصفهان برگزار شد.

مسئول معاونت عملیات سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) با بیان اهداف و پیامد ها در این ماموریت اعلام نمود: در این رزمایش، برنامه های شامگاه یاد یاران با دعوت از پیشکسوتان انقلاب، گشت های عملیاتی رضویون بسیج در جهت جلوگیری از سرقت های خرد و افزایش امنیت عمومی، اجرای طرح های دفاعی امنیتی مقرهای بسیج،نورافشانی محلات ، رژه موتوری اقتدار بسیجیان،توزیع بسته های معیشتی و کمک های مومنانه به اقشار کم برخوردار پیگیری و اجرا شد.

وی با اشاره به اقداماتی از جمله : گشت های عملیاتی رضویون و گشت های عملیاتی معاونت عملیات ناحیه که تاثیر زیادی در ارتقا امنیت و پیشگیری از وقوع جرم داشت و همچنین اجرا و تمرین طرح دفاع،اجرای ماموریت حساس مهم و تاثیر گذار و برپایی تورهای ایست و بازرسی ،اجرای برنامه شامگاه یاد یاران با دعوت از پیشکسوتان انقلاب در سطح پایگاه ها و حوزه ها،اجرای رژه موتوری اقتدار بسیجیان در سطح محدوده سرزمینی ،اجرای عملیات نور افشانی در شب۲۲بهمن و ... در طی این ۱۰ شبانه روز تمرین و اجرا شد که همه و همه این ماموریت ها تاثیر بسیار خوبی در ارتقا آمادگی های رزمی امنیتی بسیجیان داشت و نشان داد بسیجیان و نیروهای انقلابی مثل همیشه آماده مقابله با تهدیدات ضد انقلاب را دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها