خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) با بیان اینکه صهیونیست‌ها از مقاومت اسلامی سیلی خورده‌اند، گفت: هر طرحی جز اصل، فلسطین برای همه مردم فلسطین و از نهر تا بحر باطل است.
کد خبر: ۹۴۹۳۲۳۲
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۵

جز «فلسطین برای همه مردم فلسطین و از نهر تا بحر» هر طرح دیگری باطل است

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمدرضا موحد در آیین گرامیداشت فرماندهان شهید مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان، بیان کرد: ۱۶ فوریه روز مهمی در تقویم مقاومت اسلامی لبنان است این روز روز فرماندهان شهید حزب الله لبنان شیخ راغب حرب از رهبران حزب الله، سید عباس موسوی دبیرکل حزب الله و همسرش سیده ام یاسر و عماد مغنیه فرمانده شاخه نظامی حزب الله است که این مناسبت، هفته مقاومت اسلامی نامیده شده و همه ساله برنامه هایی برای گرامیداشت این فرماندهان شهید برگزار می شود.

فرمانده سپاه امام علی ابی طالب (ع) استان قم افزود: سید حسن نصرالله درباره اهمیت این روز می گوید «این که اصرار داریم این مناسبت را هر سال در همین روز در ۱۶ فوریه برگزار کنیم تا بیانگر علاقه و وفاداری ما به این فرماندهان شهید و از آن به فضل، باور عمیق به روش، تعهد به ادامه راه و عمل به وصیت و جهاد مداوم مان در راه هدف هایشان باشد که برای آن به شهادت رسیدند».

وی خاطرنشان کرد همچنین بر بزرگداشت این مناسبت اصرار داریم تا نسل های کنونی و آینده بدانند فرماندهان اصلی و برتر فداکاران بزرگ چه کسانی بودند، فرماندهانی که خداوند به برکت صداقت، اخلاص، جهاد، سبز، جانفشانی و خون های پاک آنها ما را یاری کرد. می‌گوییم سروران پیروزی چه کسانی بودند تا نسل‌های آینده از این واقعیت مطلع شوند و همگان بدانند تصویر واقعی حزب‌الله و مقاومت اسلامی لبنان تصویر سید عباس شیخ راغب و حاج عماد است.

سردار موحد ادامه داد: دنیای استکبار بیش از ۷۰ سال است که با همه وجود و توان سعی در این دارد که واقعیت وجود رژیم صهیونیستی را بر ملت‌های مسلمان تحمیل کند و آنها را وادار به پذیرش این واقعیت کند، و نتوانسته است. نگاه نکنیم به بعضی از کشورها و دولت ها که حاضرند برای حفظ منافع دوستان بیگانه خود که دشمن اسلام هستند، منافع ملی را زیر پا بگذارند یا منافع اسلامی را به فراموشی بسپارند؛ ملتها مخالف حضور صهیونیست‌ها هستند.
فرمانده سپاه قم بیان کرد: ۷۰ سال است که تلاش می‌کند نام فلسطین را از یاد ها ببرند اما نتوانستند. در همین چند سال اخیر در جنگ ۳۳ روزه در لبنان در جنگ ۲۲ روزه در غزه و بار دوم در جنگ ۸ روزه در غزه ملت مسلمان و امت اسلامی نشان داد که زنده است به رغم سرمایه‌گذاری آمریکا و دیگر قدرت‌های غربی توانسته است موجودیت خود و هویت خود را حفظ کند و به نظام تحمیلی جعلی صهیونیستی سیلی بزند و اربابان و دوستان و هم‌پیمانان صهیونیست‌ها ظالم را که در این مدت همه تلاش خود را برای حفظ این رژیم تحمیلی و ظالم و جنایتکار انجام داده اند ناکام بگذارد.
وی افزود: امت اسلامی نشان داد که فلسطین را از یاد نبرده است این خیلی مسئله مهمی است در همین شرایط است که همه تلاش‌های دشمن متوجه این می‌شود که امت اسلامی را از یاد فلسطین با ایجاد اختلافات با جنگ های داخلی با ترویج افراط گری انحرافی به نام اسلام و به نام دین و شریعت غافل کند.

وی با اشاره به دو نکته ی در مورد فلسطین بیان داشت: نکته اول اینکه ادعای ما آزادی فلسطین است، نه آزادی بخشی از فلسطین، هر طرحی که بخواهد فلسطین را تقسیم کند یکسره مردود است. هر طرح عملیاتی باید بر مبنای اصل «همه فلسطین برای همه مردم فلسطین» باشد؛ فلسطین، فلسطین «از نهر تا بهر» است نه حتی یک وجب کمتر.

وی اضافه کرد نکته دوم آن است که برای دستیابی به این هدف والا کار لازم است، نه حرف. جدی بودن لازم است نه کار های نمایشی، صبر و تدبیر لازم است نه کارهای بی صبرانه و دچار تلون به همه باید به افق‌های دور نگریست و قدم به قدم با عزم و توکل و امید به پیشرفت. دولت‌ها و ملت‌های مسلمان گروه‌های مقاومت فلسطین و لبنان با دیگر کشورها هر یک می تواند نقش و سهم خود را از این مجاهدت همگانی را بشناسند و باذن الله جدول مقاومت را پر کند.

فرمانده سپاه قم خاطرنشان کرد: طرح جمهوری اسلامی برای حل قضیه فلسطین و التیام این زخم کهنه طرحی روشن منطقی و منطبق بر معارف سیاسی پذیرفته شده افکار عمومی جهان است ما همه پرسی از ملت فلسطین را پیشنهاد میکنید ملت فلسطین نیز مانند هر ملت دیگر حق دارد سرنوشت خود را تعیین کند و نظام حاکم بر کشورش را برگزیند همه مردم اصلی فلسطین از مسلمان و مسیحی و یهودی و نه _مهاجران بیگانه_ در هر جا هستند، در داخل فلسطین، در اردوگاه‌ها و در هر نقطه دیگر در یک همه پرسی عمومی و منضبط شرکت کنند و نظام آینده فلسطین را تعیین کنند آن نظام و دولت برآمده از آن پس از استقرار تکلیف مهاجران غیر فلسطینی را که در سالیان گذشته به این کشور کوچک کرده‌اند معین خواهد کرد.

وی اضافه کرد: این یک طرح عادلانه و منطقی است که افکار عمومی جهانی آن را به درستی درک می کند و می تواند از حمایت ملت‌ها و دولت‌های مستقل برخوردار شود البته انتظار نداریم صهیونیست‌های غاصب به آسانی به آن تن در دهند، و اینجاست که نقش دولتها و ملتها و سازمانهای مقاومت شکل می‌گیرد و معنا می یابد. مهمترین رکن حمایت از ملت فلسطین قطع پشتیبانی از دشمن غاصب است و این وظیفه بزرگ دولت های اسلامی است

سردار موحد اشاره کرد: سازمان های مقاومت اسلامی که بار سنگین جهاد را در سال های گذشته بر دوش داشته اند و امروز نیز با همان تکلیف بزرگ روبه رو هستند مقاومت سازمان یافته آنان بازوی فعالی است که می‌تواند ملت فلسطین را به سوی این هدف نهایی به پیش ببرد. مقاومت شجاعانه از سوی مردمی که خانه و کشورشان اشغال شده در همه میثاق‌های بین المللی به رسمیت شناخته شده و مورد تحسین و تجلیل قرار گرفته است .

وی عنوان کرد تهمت تروریزم از سوی شبکه سیاسی و رسانه‌های وابسته به صهیونیزم سخن پوچ و بی ارزشی است تروریست آشکار رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آنهایند؛ و مقاومت فلسطینی حرکتی ضد تروریست های جرار و حرکتی انسانی و مقدس است.

وی در پایان اظهار داشت: آنچه رژیم صهیونیست را تهدید می‌کند موشکهای ایران یا گروه‌های مقاومت نیست تا در برابر آن سپر موشکی در اینجا و آنجا به پا کنند.
تهدید حقیقی و بدون علاج، عزم راسخ مردان و زنان و جوانانی در کشورهای اسلامی است که دیگر نمی خواهند آمریکا و اروپا و عوامل دست نشانده شان بر آنان حکومت و تحکم و آنان را تحقیر کند البته آن موشک ها هم هرگاه تهدیدی از سوی دشمن بروز کند و وظیفه خود را انجام خواهند داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها