خبرهای داغ:

مشارکت ۱۵۰ نفر در مسابقات قرآنی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی

دومین دوره مسابقات قرآنی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی ۲۵ و ۲۶ بهمن در آستانه روز جهانی قرآن کريم در رشته‌های تحقیق و ترتیل در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۳۲۳۹
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۵

دومین دوره مسابقات قرآنی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی ۲۵ و ۲۶ بهمن در آستانه روز جهانی قرآن کريم در رشته‌های تحقیق و ترتیل برگزار شد که ۱۵۰ قاری در شرکت کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر در این مسابقات حضور یافتند.

منصور همدان‌نژاد، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر در حاشیه آیین افتتاحیه این رقابت‌ها گفت: شرکت‌کنندگان در رشته‌های ترتیل و تحقیق با هم به رقابت پرداختند. استقبال خوب کارکنان شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، از این رقابتها فرصتی مناسب برای ترویج قرآن میان خانواده‌ها و شکوفایی استعداد‌های قرآنی است.

وی با اشاره به افزایش ۸۰ درصد مشارکت شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات اظهار کرد: دومین بار است که مسابقات را در دل مجموعه‌های کارگری برگزار می‌کنیم.

دکتر مهدی دغاغله، از داوران بین المللی قرآن کریم نیز در حاشیه این رقابتها از میزبانی شایسته شرکت کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر در امر برگزاری این رویداد قرآنی و خصوصا مدیریت شرکت کشت و صنعت امیرکبیر به عنوان طلایه دار این حرکت تقدیر کرد.

وی شناسایی استعدادها و ظرفیت های انسانی، فنی و اجرایی را یکی از آثار مهم برگزاری مسابقات قرآنی در شرکت‌ها بیان کرد و گفت: رویکرد سال جاری این بود که کارگرانی که در خط مقدم تولید قرار دارند در این مسابقات حضور یابند.

در اختتامیه این مسابقات از نفرات برتر تجلیل شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها