فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: طی یکسال اخیر ۱۵۰ میلیارد ریال انواع بسته‌های معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند مناطق مختلف استان توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۹۳۳۳۹
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار حسین زارع کمالی اظهار کرد: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، انواع حبوبات، قند و شکر، ماکارونی، روغن و کنسرو و کمپوت بین ۳۵ هزار و ۴۰۰ خانوار نیازمند توزیع شد.

وی با قدردانی از همکاری خیران، تشکل‌های مردمی، اصناف، هیات امنای مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح استان ادامه داد: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بر حسب ضرورت همچنان در مناطق ادامه دارد.

این مقام مسئول بیان کرد: تمامی مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج در بین اقشار مختلف به خصوص در سطح محلات آمادگی جذب کمک‌های مردمی به صورت نقدی و غیر نقدی مردم برای بسته بندی و توزیع بین نیازمندان را دارند.

زارع کمالی اظهار کرد: همراهی آحاد مردم و خیران در این شرایط حال برای گره گشایی از مشکلات مردم یک ضرورت است و امیدواریم همچنان شاهد همکاری و همراهی مردم نوعدوست برای رفع نیاز‌های افراد مستمند باشیم.

وی بیان کرد: کمک‌های شهروندان بعد از تحویل به مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج بر حسب نیاز هر منطقه دقیق بسته‌بندی و سپس کار توزیع با همراهی خود مردم هر محله صورت می‌گیرد تا بدست نیازمندان واقعی رسد.

ارسال نظرات