خبرهای داغ:
همدان-مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: امروز دشمن با ما درگیر یک جنگ اطلاعاتی و عملیاتی شدیدی است و هر روز تیم‌های تروریستی دستگیر می‌شوند و در کف بازار درگیر یک جنگ تمام عیار هستیم.
کد خبر: ۹۴۹۳۴۷۸
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی در یادواره ۲۲ شهید گلگون‌کفن روستای فیض آباد شهرستان فامنین ضمن گرامیداشت یاد شهدا با بیان اینکه از همه مردم که با همه مشکلات، شنبه‌‌ای به یاد ماندنی را رقم زدند تشکر می‌کنم، اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن قلب همه مردم مظلومی را که در جهان هستند شاد کرد.

وی افزود: دشمن هزینه بسیاری کرد و با تمام توان و هرآنچه داشت از پول امکانات و قدرت رسانه‌ای، ورزشکار و ... پای کار آورد اما در راهپیمایی امسال ۴۰ درصد افزایش مشارکت مردمی داشتیم و هیچ سالی در راهپیمایی این چنین مردم حضور نیافته بودند.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه راهپیمایی امسال برای بر هم زدن بازی دشمن بس بود، گفت: ما در حال حاضر درگیر یک جنگ شدید امنیتی و اطلاعاتی هستیم.

وی افزود: امروز دشمن با ما درگیر یک جنگ اطلاعاتی و عملیاتی شدیدی است و هر روز تیم‌های تروریستی دستگیر می‌شوند و در کف بازار درگیر یک جنگ تمام عیار هستیم.

سردار فرجی با بیان اینکه دشمن به دنبال جنگ ارزان قیمت است، تصریح کرد: دشمن سه ماه است که کشور را معطل کرده و یکسری جوان ورود پیدا کردند و پیاده نظام دشمن شدند.

وی با اشاره به قدرت دفاعی و رشد بازدارندگی کشور افزود: گذشت آن زمان که ما مهماتی برای جنگ نداشتیم و هر دو نفر یک اسلحه داشتند و بعضی اسلحه‌ها خشاب نیز نداشت و ما می‌گفتیم خدایا می شود روزی قصر شیرین و بازی دراز، خرمشهر را ببینیم و با دست خالی همه این اتفاقات افتاد.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: در جنگ تحمیلی خرمشهر به دست دشمن افتاد و تصور نداشتیم یکروز خرمشهر آزاد شود و قرار بود در سه روز خرمشهر گرفته شود ولی ۳۶ روز مقاومت کرد و یک سال دست دشمن بود و با آن امکاناتی که آن زمان داشتیم، آزاد شد.

وی با بیان اینکه دشمن فردای انقلاب، جنگ را به ما تحمیل کرد، با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: سختی این سه ماهه برای ما از والفجر ۸ و کربلای ۵ بیشتر بود، دشمن با تمام توان وارد شد و عده‌ای از کسانی که دستگیر شدند افرادی بودند که ماموریت داشتند علیه نظام فعالیت کنند.

سردار فرجی با بیان اینکه جمهوری اسلامی و بسیج بسیار مظلوم هستند، افزود: گاهی قدر امنیت را نمی‌دانیم و فراموش می‌کنیم، امنیت نعمتی است که باید قدر دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات