حمایت از همایش دیجیتالی برای رونق یابی کسب و کار

حمایت از کسب و کارهای نوظهور یکی از وظایف سیستم های پیشران اقتصادی در فضای فعلی است. به خصوص که یکی از عمده ترین خطراتی که جامعه دانش بنیان ها را تهدید می کند ، عدم حمایت از ارزش های نو پدید در این جامعه است.
کد خبر: ۹۴۹۳۸۳۴
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۳

اما حمایت از کسب و کارهای اینترنتی در راستای رسیدن به دیجیتالیسم بانکی ، راه بس دشوار و سختی است، راهی که می تواند پیچ و خم های بسیاری برای جوانان و صاحبان این کسب و کارها داشته باشد و از سوی دیگر ، مشکلات فنی و حرفه ای عدیده ای چلو پای صاحبان این مشاغل ایجاد نماید.

در کنار این، صنعت بانکداری مبتنی بر دیجیتال ، صنعت نو پا و رو به رشدی است، این صنعت در سال های اخیر البته با حمایت های شبکه بانکی توانسته تا حدود قابل ملاحظه ای رشد را تجربه کند اما به یقین تا نقطه ایده آل فاصله هایی عمیق دارد.

 اما در این بین بانک ایران زمین به عنوان یکی از تاثیرگذار ترین بانک های عضو شبکه بانکی کشور، که از ابتدا فعالیت خود را بر محور بانکداری دیجیتال بنا نهاده است بی شک یکی از پشتیبانان اصلی دست یابی شبکه بانکی به این عرصه نو و جدید است که تجریبات گرانسنگی نیز برای خود به ارمغان آورده و این تجربیات می تواند تاثیر گذاری عمیقی بر فعالیت های سایر بانک ها نیز داشته باشد.

در همین راستا اعلام شد که نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت با حمایت بانک ایران زمین با موضوع ارزش آفرینی دیجیتال، در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار خواهد شد.

بانک ایران زمین به همراه هلدینگ و شرکت های زیر مجموعه خود در حوزه فناوری اطلاعات و پرداخت در دو بخش کارگاهی و نمایشگاهی، آخرین محصولات و سرویس های خود را معرفی خواهد کرد.

شرکت جهان ارقام پارس (جامپ) هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران زمین، شرکت های سابین تجارت آریا، توسعه فناوری های روز (فراز)، مرکز نوآوری ایران زمین، آرمان وفاداری آریا (آوا) و آوای نوآوری و فناوری هوشمند فردا (فردابانک) تیم بانک ایران زمین در این همایش و نمایشگاه خواهند بود.

در حوزه ارائه محصول 3 کارگاه با عناوین زیرساخت کانال های یکپارچه ارائه دهنده، استارتاپ اسمارت مانی و استارتاپ دستیار دیجیتال توسط متخصصان این بانک برگزار خواهد شد.

بانک ایران زمین در روزهای 1 و 2 اسفندماه در غرفه A7 در طبقه همکف و غرفه های B13-B13+-B14-B15 میزبان شما عزیزان خواهد بود.