همزمانی فعالیت اقتصادی و اجتماعی در بانک ایران زمین

ایفای مسئولیت اجتماعی برای کودکان ایران زمین

بخشی از مسئولیت های شبکه بانکی، مسئولیت آنان در قبال فرهنگی سازی و ایفای مسئولیت های اجتماعی فعالین اقتصادی قابل تعریف است.
کد خبر: ۹۴۹۳۸۳۵
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۲

بانک ها به عنوان بزرگترین اعضای شبکه پولی و اقتصادی کشور، علاوه بر فعالیت های اقتصادی، فرهنگ ساز هستند. این موسسات و بنگاه های بزرگ، به تناسب رفتار اقتصادی خود که تاثیرات قابل ملاحظه ای بر رفتار مردم دارد، رفتارهای فرهنگی اقتصادی نیز انجام می دهند و بسته به نوع این رفتارها، می تواند تاثیرات مثبت و یا خدای نکرده منفی در جامعه به جای گذارد.

از اینرو است که بخشی از مسئولیت های شبکه بانکی، مسئولیت آنان در قبال فرهنگی سازی و ایفای مسئولیت های اجتماعی فعالین اقتصادی قابل تعریف است.

 در این بین یانک بزرگ ایران زمین که همواره به سربلندی فرهنگ ایرانی اهتمام داشته و اقدامات درخوری را در راستای محیط زیست، کشاورزی، فرهنگ و رشد و بالندگی فرهنگی کشور انجام داده ، بار دیگر دست به کار شده و برای کودکان طالب نیاز در آسایشگاه کهریزک اقدامی خداپسندانه و خیر انجام داده است. اقدامی که می تواند علاوه بر ثبت در اذهان این کودکان، در آینده کشور نیز تاثیرگذار بوده و اینده سازان را پس از طی دوره بیماری به جامعه و اقتصاد کشور بازگرداند.

 در همین راستا اعلام شد که بانک ایران زمین در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی سازمانی خود و تکریم قشر آسیب پذیر، از آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز حمایت کرد.

عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین حمایت از بخش نیازمند جامعه را ضروری دانست و گفت: بانک ها به عنوان فعالان اقتصادی در خط مقدم اقتصاد کشور، باید علاوه به ارائه خدمات و سرویس های با کیفیت به مشتریان خود، در بخش های مختلف مسئولیت اجتماعی و حمایتی گام بردارند و در جهت رفع نیازهای جامعه کوشا باشند.

به درخواست آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز تعدادی تخت بستری کودکان معلول توسط بانک ایران زمین خریداری و به آسایشگاه اهدا شد.

 

آخرین اخبار