خبرهای داغ:
 همدان-امام جمعه اسدآباد اسدآباد بر تصویب و اجرای هرچه سریع‌تر طرح تفصیلی شهرستان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۹۳۸۴۳
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱
لزوم تصویب هرچه سریع‌تر طرح تفصیلی اسدآباد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام مرتضی موحدی در شورای اداری شهرستان اسدآباد بر تصویب و اجرای هرچه سریع‌تر طرح تفصیلی شهرستان تاکید و اظهار کرد: تاخیر ۷ ساله در اجرای این طرح باعث ساخت نقاطی در شهر شده که بر نازیبایی افزوده است.

وی افزود: با وجود تاکیدات چندباره هنوز هم آب در بخشی از نقاط شهر قطع می‌شود که ضروری است استان برای حل این موضوع ورود کند.

امام جمعه اسدآباد همچنین به وجود ۴۵ کیلومتر راه خاکی در شهرستان اشاره کرد و گفت: آسفالت محور ورودی شهر نیز نیاز به بهسازی دارد.

وی در ادامه از ادارت بهزیستی و کمیته امداد خواست نسبت به آگاه‌سازی افراد تحت پوشش خود در رایگان شدن قبوض آب و برق و ... به شرط رعایت الگوی مصرف اقدام کنند.

موحدی از مدیران شهرستان خواست برخوردی مناسب با ارباب رجوع داشته و شهروندان مراجعه کننده را تکریم کنند.

*معطل کردن ارباب رجوع، فساد است

فرماندار اسدآباد نیز در این جلسه گفت: هیچ مدیری بدون دلیل حق غیبت در جلسات را ندارد و در صورت وقوع این اتفاق با مدیر خاطی برخورد خواهد شد.

حسینعلی شرکایی با اشاره به لزوم تکریم ارباب رجوع در ادارات بیان کرد: معطل نگه داشتن مراجعین بدون دلیل از نظر ما فساد است.

وی افزود: سهم اسدآباد از اعتبارات سفر ریاست محترم جمهور به ۹۳۰ میلیارد تومان ارتقا پیدا کرده است که اتفاقی خوب محسوب می‌شود.

فرماندار اسدآباد ادامه داد: برای گسترش بنای سیدجمال مبلغ ۵ میلیارد تومان برای خرید دو خانه که در حریم قرار داشتند صرف شده و تخریب این نقاط به زودی آغاز می‌شود.

وی با اشاره به ۴۵ کیلومتر راه خاکی در اسدآباد گفت: از مسئولین استان تقاضا داریم با تخصیص اعتبار کمک کنند سال بعد این رقم را به صفر برسانیم.

شرکایی همچنین ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن عنوان کرد: یک لاین کنارگذر ۲۵ شهریور ماه زیر بار ترافیک رفته و لاین دیگر نیز به زودی افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات