دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی:

مقام معظم رهبری سبب خنثی شدن اصلی ترین توطئه‌ها بر علیه جهان اسلام شد

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: تدابیر رهبری معظم انقلاب اسلامی در جریان اغتشاشات سبب خنثی‌سازی توطئه علیه جهان اسلام شد و ایشان یک تنه تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند.
کد خبر: ۹۴۹۳۸۸۱
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری در چهارمین همایش نغمه سرایان اهل سنت کشور در بندرعباس افزود: دشمنان در جریان اغتشاشات در کشورمان بدنبال ایجاد تفرقه میان ملت ایران و شکاف میان نسل انقلابی و نسل جدید جامعه ما بودند.
وی با تصریح بر این که همه تلاش دشمن این بود که نسل جدید دهه هشتادی و نودی را از نیروهای انقلابی دهه شصتی و قبل از آن جدا کند، خاطرنشان کرد: تدابیر رهبری در این زمینه سبب خنثی سازی توطئه علیه جهان اسلام شد و رهبر معظم انقلاب اسلامی یک تنه تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند و این فتنه را خنثی ساخت.
دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب ادامه داد: درایت و عقلانیت رهبری معظم انقلاب اسلامی موجب شده تا ملت ایران در همه صحنه ها که به حضور آن‌ها برای تداوم انقلاب نیاز است، وارد میدان شوند و در 22 بهمن امسال نیز جلوه دیگری از همدلی عمیق ملت ایران با رهبری را دیدیم.
حجت الاسلام شهریاری با بیان این که دشمن یارای از پا درآوردن نظام جمهوری اسلامی ندارد اما به هر بهانه ای می خواهد بر سر راه این ملت مانع تراشی کرده و سرعت پیشرفت ملت ایران کُند کند، خاطرنشان کرد: توطئه اخیر بدنبال ایجاد تفرقه قومیتی و استفاده از آن در مسیر تجزیه طلبی بود.
وی، روشنگری های هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی را بسیار موثر در خنثی سازی توطئه ها خواند و بیان داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، در همه قومیت‌ها بسیج شکل گرفته است و آمادگی دارند جان خود را فدای وطن و انقلاب کنند چنانچه شهدای زیادی را طی این سال‌ها تقدیم کرده اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار