خبرهای داغ:
یاوری در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج:

انقلاب اسلامی در جنگ تمدن‌ها، حرف‌های جدی برای ارائه دارد/ لزوم برگزاری «راهیان پیشرفت نورانی» برای همه اقشار کشور

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان از لزوم برگزاری اردوهای «راهیان پیشرفت نورانی» برای سایر اقشار کشور، علاوه بر دانش‌آموزان سمپادی سخن گفت.
کد خبر: ۹۴۹۳۹۶۴
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶

در جنگ تمدن‌ها حرف‌های مهمی داریم /امید آفرینی راهیان پیشرفت نورانی برای دانش آموزان
الهام یاوری رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به لزوم تبدیل اردوهای راهیان پیشرفت نورانی به نهضت ملی، اظهار کرد: الگوسازی نقش مهمی برای نوجوانان و خردسالان ایفا می‌کند تا آن‌ها بتوانند الگوی مناسب برای زندگی و امید به آینده را پیدا کنند.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان پیشرفت نورانی کمک می‌کند تا افراد بتوانند چشم‌انداز زیبایی از آینده برای زندگی‌شان بسازند، ادامه داد: در جنگ ترکیبی و نرم اخیر که در واقع جنگ بین تمدن‌ها است، انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران، حرف‌های جدی برای ارائه دارد. 

یاوری با اشاره به لزوم ادامه اردوهای راهیان پیشرفت نورانی تاکید کرد: این اردو‌ها باید ادامه پیدا کنند و گره‌خوردن راهیان نور و راهیان پیشرفت، یکی از ویژگی‌های این اردو‌ها است.

وی اضافه کرد: دانش‌آموزان باید کسانی که زندگی خود را صرف پیشرفت کشور می‌کنند را ببینند. تلاش می‌کنیم در آینده، اردوهای راهیان پیشرفت نورانی سمپادی بیشتری داشته باشیم.

یاوری با بیان اینکه گروه‌های دانشجویی و سایر اقشار کشور نیز باید این نوع نگاه را درک کنند، گفت: سعی می‌کنیم اردوهای راهیان پیشرفت نورانی را برای سایر اقشار کشور نیز برگزار کنیم. 

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان تصریح کرد: راهیان پیشرفت به دانش‌آموزان ما کمک می‌کند که رویای ارزشمندی برای هدف گذاری عمرشان در راه پیشرفت ایران پیدا کنند.

ت-۹۶۰۶

انتهای  پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها